Hoppa till innehåll
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp

Junior administratör till försäkringsbolag

Publiceringsdatum
Idag
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kontaktperson
Hedda Grenlöv
Telefon
Ansök nu
Arbetsuppgifter
I rollen kommer du att fungera som projektresurs till projektledaren. Arbetsuppgifterna kommer variera men dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
  • Assistera med produktgodkännande och produktuppföljning genom att stödja hanteringen av styrdokument och regelverk.
  • Stödja projektledare i deras arbete genom att hjälpa till med koordinering och kommunikation inom koncernprojektet, inklusive att samla in information för upprättande av IKT-tjänsteregister och bidra till processkartläggning.
  • Hjälpa till med avtalshantering genom att utföra administrativa uppgifter, med målet att säkerställa enhetlighet och effektivitet.
Vem är du?
Vi söker dig som har en stark känsla för noggrannhet och förmåga att hålla flera bollar i luften samtidigt. Du är en strukturerad och kommunikativ person som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Vi tror att du har 1-3 års erfarenhet av att administrativt arbete. Du har också en förståelse för regelverk och styrning, särskilt inom finansiella tjänster, samt förmåga att hantera och sammanföra komplex information på ett tydligt och effektivt sätt. Erfarenhet från försäkringsbolag eller liknande verksamhet är meriterande.

Du erbjuds
Hos vår kund får du chansen att vara med och påverka i en roll som är central för verksamheten. Du kommer att arbeta i en stödjande arbetskultur där samarbete och utveckling står i fokus. Dem erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att utveckla dina färdigheter inom styrning och projektledning. Förväntad start är 20 september och uppdraget kommer att löpa på till och med den 15 maj 2025. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna Hedda Grenlöv på hedda.grenlov@jurek.se.

Om oss
Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder.

Konsult hos Jurek
År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek
Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
26 september 2024 (30 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.