Inköpsadministratör
Har du erfarenhet av inköp och har ett stort intresse för administration? Trivs du i en varierande miljö med många kontaktytor där du ges möjlighet att utvecklas? Välkommen med din ansökan!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetMer information ger under intervjun. Men det är till ett spännande och stort företag i Lund.
ArbetsuppgifterI rollen som inköpsadministratör ingår att förbereda och övervaka inköpsorder, samt att svara på både interna och externa förfrågningar om information relaterad till upphandling. Du kommer även att stödja Gruppledaren för Procurement Administration och Upphandlingsansvariga i olika upphandlingsfrågor. En viktig del av arbetet innebär att underhålla upphandlingsfiler och hålla data och prislistor uppdaterade i upphandlingsmodulen i ERP-systemet. Dessutom ansvarar du för att förbereda upphandlingsrelaterade rapporter och förfrågningar om offerter. Andra uppgifter kan tillkomma beroende på verksamhetens behov.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper* Ett par års arbetslivserfarenhet inom inköp
* God dator- och systemvana samt administrativ förmåga
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi söker dig som har en administrativ ådra med yttersta egenskaper som är att vara strukturerad och framtidsinriktad som person och som är ivrig efter att lära sig mer om inköp. Vidare har du ett kreativt arbetssätt genom att hela tiden fokusera på att finna den rätta och bästa lösningen på problemet. Du är engagerad, stresstålig, målinriktad och har en vilja att utveckla din egen kompetens men även dina kollegor för att lyckas. Du har en god kommunikativ förmåga och drivs av att bidra till god service. För denna tjänst är de personliga egenskaperna av stor vikt.
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Start: Omgående
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!