Office Manager SATS Servicekontor
Sista ansökningsdag
Idag (0 dagar kvar)
Publiceringsdatum
03 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Office Manager SATS servicekontor Sundbyberg
Som Office Manager på vårt nyöppnade servicekontor i Sundbyberg får du en central och spännande roll på SATS. Du ansvarar för att vårt moderna servicekontor och reception fungerar smidigt och professionellt, och att både gäster och kollegor bemöts med förstklassig service. Du är inte bara ansiktet utåt utan också den person som sätter tonen för hela upplevelsen av SATS. Därför söker vi en Office Manager som är varm, välkomnande och skicklig på att få varje individ att känna sig sedd och uppskattad.
Eftersom detta är en ny roll får du möjlighet att forma och utveckla arbetsplatsen tillsammans med oss. Rollen innebär en bred variation av uppgifter - från att ta hand om praktiska detaljer i kontorsmiljön till att driva och implementera viktiga projekt och processer. Dessutom kommer du att fungera som administrativt stöd till vår svenska country manager.
Denna tjänst är perfekt för dig som gillar utmaningar, trivs med en dynamisk arbetsdag och vill vara med och sätta prägel på ett kontor som präglas av hälsa och välmående.
Våra förväntningar på dig:
Vi utvärderar kandidater löpande och kan komma att anställa innan sista ansökningsdag, sök gärna tjänsten snarast.
Som Office Manager på vårt nyöppnade servicekontor i Sundbyberg får du en central och spännande roll på SATS. Du ansvarar för att vårt moderna servicekontor och reception fungerar smidigt och professionellt, och att både gäster och kollegor bemöts med förstklassig service. Du är inte bara ansiktet utåt utan också den person som sätter tonen för hela upplevelsen av SATS. Därför söker vi en Office Manager som är varm, välkomnande och skicklig på att få varje individ att känna sig sedd och uppskattad.
Eftersom detta är en ny roll får du möjlighet att forma och utveckla arbetsplatsen tillsammans med oss. Rollen innebär en bred variation av uppgifter - från att ta hand om praktiska detaljer i kontorsmiljön till att driva och implementera viktiga projekt och processer. Dessutom kommer du att fungera som administrativt stöd till vår svenska country manager.
Denna tjänst är perfekt för dig som gillar utmaningar, trivs med en dynamisk arbetsdag och vill vara med och sätta prägel på ett kontor som präglas av hälsa och välmående.
Våra förväntningar på dig:
- Du är initiativrik och proaktiv och löser uppgifter och utmaningar noggrant och effektivt
- Du är kreativ och lösningsorienterad och kommer med nya perspektiv och rutiner som leder till servicekontorets utveckling
- Du kommunicerar bra i både tal och skrift, på både svenska och engelska
- Du har stor vana att arbeta i Office365 och ett extra plus är om du har erfarenhet av arbete i Sharepoint.
- Du kan arbeta självständigt i egna projekt och är strukturerad
- Du är exceptionellt uppmärksam på detaljer
- Du har en härlig energi som du sprider till alla omkring dig
- Du har som minst eftergymnasial utbildning inom t ex administration, ekonomi eller kommunikation
- Du har minst minst 2 års erfarenhet av senior administrativ support, som t ex vd-assistent
- Du har B-körkort
- Kostnadskontroll för servicekontoret
- Administration av servicekontoret
- Systemägare av Sharepoint i tätt samarbete med IT
- Sports hour (gemensam träning) och andra sociala aktiviteter inklusive säkerställande av högt deltagarantal
- Interna guidelines och handböcker
- Onboarding av nyanställda
- Säkerställa miljön och välbefinnandet på servicekontoret
- Felanmälningar gällande kontoret och teknisk utrustning
- Assistera inför koncernledningsmöten och styrelsemöten
- Administrera och underhålla rese- och inköpsportal tillsammans med team
- Supportera Operations med varierande administrativa uppgifter
- Internkommunikation på servicekontoret
- Uppdatera och underhålla intranätet
Vi utvärderar kandidater löpande och kan komma att anställa innan sista ansökningsdag, sök gärna tjänsten snarast.