Hoppa till innehåll
Ivy Talents logotyp

Administratör/Assistent (50%) till bygg-/renoveringsbolag i Stockholm

Sista ansökningsdag
17 december 2024 (58 dagar kvar)
Publiceringsdatum
18 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Kontaktperson
Emil Dreca
Telefon
Ansök nu
Är du en strukturerad och serviceinriktad person med känsla för detaljer? Vill du vara en del av ett växande företag inom renoveringsbranschen? Vi söker nu en Administratör/Assistent för en långsiktig anställning på deltid (50%) till vårt kontor i Stockholm.

Om oss
Efter många års erfarenhet inom måleribranschen växte efterfrågan på mer omfattande renoveringsprojekt, såsom totalrenoveringar av hus och lägenheter. Med redan etablerade samarbeten med leverantörer, arkitekter och hantverkare blev det en naturlig utveckling att bredda verksamheten.

Idag hjälper vi kunder med allt från renovering till ombyggnation, där vi ser till att processen blir smidig och problemfri. Där renoveringsprocessen känns komplicerad, stiger vi in med innovativa och kvalitativa lösningar.

Vi arbetar med några av de främsta aktörerna inom ombyggnation, renovering och inredning för att säkerställa bästa möjliga resultat för varje projekt.

Om tjänsten
Som administratör/assistent kommer du att ha en central roll i vårt företag, där du stöttar både projektledare och övrig personal med administrativa uppgifter. Du kommer att vara ett viktigt nav för att säkerställa att den dagliga verksamheten flyter smidigt.

Arbetsuppgifter:
  • Hantering av inkommande och utgående post samt mail
  • Hantera enklare bokföring, fakturering samt övriga ekonomiska sysslor
  • Stöd till projektledare och övriga medarbetare med diverse administrativa uppgifter
  • Ansvar för att sammanställa och rapportera tidsredovisningar
  • Hantera beställningar av kontorsmaterial och andra förnödenheter
  • Organisera och boka möten, resor och konferenser
  • Sköta uppdateringar i vårt affärssystem samt arkivering av dokument
  • Viss kontakt med kunder och leverantörer
Vem är du?
Vi söker dig som är självgående, noggrann och har god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du är en problemlösare med positiv inställning och tycker om att vara en del av ett team. Tidigare erfarenhet från byggbranschen är meriterande men inget krav.

Kvalifikationer:
  • Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom byggbranschen
  • Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Outlook)
  • God kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, på svenska
  • Erfarenhet av att hantera ekonomiska rapporter, bokföring och fakturahantering är ett stort plus
  • Meriterande om du har arbetat med ett affärssystem, exempelvis Visma eller Fortnox
Vad vi erbjuder:
  • En deltidstjänst på 50% med möjlighet till flexibla arbetstider
  • Möjlighet att vara med och utveckla administrativa processer inom företaget
  • Kontor i centrala Stockholm med goda kommunikationer
Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare via mejl: emil@ivytalents.se

Vi ser fram emot att höra från dig!
Ivy Talents logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
17 december 2024 (58 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi erbjuder rekrytering- och bemanningslösningar inom affärsområdena ekonomi, marknad, HR, kontor & administration.