Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Office Manager till Sthlm Urban Advisors

Sista ansökningsdag
07 december 2024 (58 dagar kvar)
Publiceringsdatum
09 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

I denna roll blir du navet i det dagliga arbetet och kulturen på kontoret genom att säkerställa en inbjudande och trivsam miljö med fingertoppskänsla. För dig som brinner för god service och att göra det lilla extra för uppdragsgivare, kollegor och leverantörer välkomnar vi varmt din ansökan till rollen som Office Manager! Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval.



Om tjänsten

Sedan 2016 har Sthlm Urban Advisors arbetat med svenska och internationella bolag som vill stärka sin position i Stockholm och Sverige. De är den ledande rådgivaren inom public affairs och kommunikation, och ger rådgivning till aktörer som vill vara en del av staden som växer och utvecklas. Sthlm Urban Advisors arbetar med långsiktiga relationer och tillsammans med sina uppdragsgivare tar de fram strategier för att nå uppsatta affärsmål, kunna navigera i det politiska landskapet och överbygga kommunikativa utmaningar längs vägen.

I rollen som Office Manager på Sthlm Urban Advisors är ingen dag den andra lik. Arbetsuppgifterna omfattar ett självständigt ansvar för att stödja och underlätta för bolagets konsulter, samtidigt som du säkerställer en trivsam kontorsmiljö som fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att vara ansvarig för första intrycket, både vad gäller bemötande och kontoret i sin helhet där du förbereder möteslokaler, hanterar inköp och tar hand om övriga frågor och ärenden som rör kontoret. Du kommer att bli introducerad till en varm och trivsam miljö och erbjudas både utbildning och stöd.

Du erbjuds

  • Ett givande och socialt arbete med härliga kollegor och roliga aktiviteter
  • Möjligheten att utvecklas på ett personligt och yrkesmässigt plan
  • Möjligheten att delta i spännande evenemang och nätverksmöjligheter


Arbetsuppgifter
  • Säkerställa en välorganiserad och effektiv kontorsmiljö samt agera ansiktet utåt mot besökare och kunder
  • Organisera och projektleda företagsevenemang och samarbeta med leverantörer för catering och andra tjänster
  • Sköta ekonomirelaterade uppgifter såsom fakturering, hantering av kvitton och grundläggande bokföring med Fortnox
  • Hålla företagets sociala medier och webbplatsinnehåll uppdaterat
  • Agera behjälpligt med allt från enklare IT-support till att stötta med övrig administration


Kvalifikationer
  • Har tidigare erfarenhet som VD-assistent, politisk assistent eller Office Manager
  • Har tidigare erfarenhet inom service
  • Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift
  • Har goda kunskaper i officepaketet, speciellt powerpoint, word och excel
  • Kan hantera flera bollar i luften, har en god prioriteringsförmåga och gott självledarskap

Det är meriterande och din ansökan kommer att prioriteras om du har en relevant akademisk examen. Det är även meriterande om du har kunskaper inom Fortnox.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Stresstolerant
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande
  • Prestigelös
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
07 december 2024 (58 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se