Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Sommarjobb som receptionist till Goodyear

Publiceringsdatum
13 mars 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Söker du ett serviceinriktat sommarvikariat på ett världsledande företag inom sin branch? Är du strukturerad och initiativtagande och trivs i en varierad roll och vill arbeta i en internationell miljö? Då är det dig vi söker för rollen som Office Coordinator!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar under vecka 28-31 samt två dagar under vecka 32. Detta är ett perfekt vikarierande sommarjobb vid sidan av studier eller annat deltidsjobb. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Goodyear.

Om företaget

Goodyear är ett internationellt tillverkande företag som är världsledande inom sin bransch. Goodyear är verksamt i över 22 länder med huvudkontor i USA. Sverigekontoret utgör basen för den nordiska marknaden.

Arbetsuppgifter

Som Office Coordinator har du en central och viktig roll med syftet att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt. I rollen ansvarar du för kontorsservice där du stöttar dina kollegor med olika typer av administrativa ärenden. Du har det yttersta ansvaret före företagets växel samt reception samt säkerställer att kontorets gemensamma ytor ser representativa ut. Till dina dagliga arbetsuppgifter hör även att ta hand om posten, fakturering, hantera företagsbilar, samt inköp av exempelvis kontorsmaterial och dylikt. Du är även kunnig i företagets resebokningstjänst där du guidar dina kollegor vid behov.
Många rutiner kopplat till arbetet i receptionen är på plats men du förväntas vara initiativrik och arbeta fram välfungerande rutiner och processer.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning
* Tidigare erfarenhet av en serviceorienterad roll såsom receptionist eller Office Coordinator, föredragsvis i internationell miljö
* Grundläggande kunskaper i Excel är en fördel
* Du uttrycker dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska
* Meriterande med erfarenhet av arbete i SAP

För att lyckas i rollen som kontorsassistent är du en ”doer” som trivs i en föränderlig arbetsmiljö med ett högt tempo. Det kan ofta uppstå saker med kort varsel varför vi söker dig som är van att hantera uppgifter ad-hoc.

Som person är du nyfiken och social, eftersom du kommer vara en stöttepelare gentemot dina kollegor har du även ett utpräglat servicetänk och är ansvarstagande då du vill leverera ett resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta med arbetsuppgifter som spänner från högt till lågt. Du ser vad som behöver göras och strukturerar och organiserar detta så inga detaljer glöms bort. Du är ensam ansvarig för service och administration varför det är viktigt att du trivs i en självständig roll där du förutsätts ta egna initiativ.

Övrig information

Start: Introduktionsdag vecka 28 och därefter heltid från och med vecka 28 till och med v.32.
Plats: Södermalm, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
12 maj 2024 (14 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.