Hoppa till innehåll
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp

Office Manager till långt uppdrag i Solna

Publiceringsdatum
09 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kontaktperson
Evelina Thimper
Telefon
Ansök nu
Dina arbetsuppgifter

Du kommer få möjligheten att utveckla en befintlig roll där du ansvarar för att anpassa tjänsten utifrån administrativa projekt och behov samt bidra med kreativa idéer som skapar en god trivsel på kontoret. Rollen som receptionist innebär ett övergripande ansvar över receptionen och kontoret.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att:
  • Ta emot besökare
  • Boka möten och förbereda konferensrum - för både fysiska och virtuella möten och events
  • Boka och förbereda catering och dylikt till möten och events
  • Assistera med teknisk support för möten som kräver digitala inslag
  • Hantera bud samt post till och från kontoret
  • Ansvara för telefonväxel
  • Hålla rent och snyggt i allmänna utrymmen
  • Diverse inköp
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten
Vem är du?

Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet från en liknande roll och som vill utvecklas administrativt. Du är strukturerad, ansvarstagande och har en naturlig fallenhet för service. Du tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter och vill utveckla en funktion som du ser långsiktigt på. För att trivas i tjänsten bör du vara positiv, glad och utåtriktad. Du trivs i rollen som företagets ansikte utåt och i en roll där du ansvarar för en hög trivsel på arbetsplatsen, du är en doer som gillar att med kreativa lösningar gör arbetsplatsen till en plats där man vill vara!

Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt goda kunskaper i Officepaketen.


Du erbjuds


En varierad och spännande tjänst hos vår kund som har sina lokaler i Solna. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek och arbeta hos vår kund. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående och uppdraget löper på i minst ett år framåt. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

Sökord: reception, receptionist, office manager, kontorsansvarig, administration
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
09 maj 2024 (8 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.