Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Servicekoordinator med start omgående till Nackademin i Solna

Publiceringsdatum
17 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du intresserad av att arbeta i en varierad roll på en av Sveriges största yrkeshögskolor? Är du en doer, brinner för service och trivs i en roll med många kontaktytor? Hos Nackademin får du ta mycket ansvar i en roll som präglas både av administration, service och kontorskoordination.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Nackademin har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Nackademin en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Nackademin är ett utbildningsföretag med fler än 30 yrkeshögskoleutbildningar inom bland annat områden som bygg, IT, kommunikation, elteknik, design, pedagogik och hälsa. Nackademin vill genom deras verksamhet vara en aktiv samhällsaktör och arbetar därför kontinuerligt för att kompetensförsörja Sverige genom att tillgodose näringslivets och arbetsmarknadens nuvarande och framtida behov. Nackademin startades för mer än 25 år sedan och utbildar idag ca 2200 studenter årligen och har ett 1000-tal nätverkande arbetsgivare. Nackademin strävar efter mångfald där medarbetares och studenters olika bakgrunder, erfarenheter, kunskaper och personligheter berikar verksamheten.

Arbetsuppgifter

I rollen som servicekoordinator arbetar du dagligen med en blandning av service, support och administration i olika administrationssystem. Ditt arbete innefattar bland annat löpande kontakt med studenter samt ge service till Nackademins utbildningsledare och utbildare så att de får de administrativa rutiner som krävs för att kunna utbilda på Nackademin. Du arbetar löpande med administrativa uppdrag gällande bokning av tentavakter, rapportering av betyg, onboarding/offboardning, kontohantering och stöd kopplat till olika IT-system. Du tar även emot paket, hanterar beställningar av kontorsvaror, matvaror, luncher och gör inventeringar och ronderingar i lokalerna. I rollen har du också ett övergripande ansvar för en funktionell och professionell expedition där du säkerställer ett trevligt första intryck av verksamheten. I expeditionen är du ansiktet utåt för Nackademin och ansvar för all service och kommunikation som uppstår i möten med deras olika kunder via telefon, mail och på plats i expeditionen. Vidare arbetar du löpande med kundservice och kommunikation samt med att ta fram och implementera rutiner och utvecklingsprojekt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Gymnasial utbildning
* Erfarenhet från en roll präglad av service och kundkontakt
* Erfarenhet av administrativt arbete och administrativa system
* Du talar och skriver obehindrat på svenska, och har grundläggande kunskaper i engelska
* Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel

För att lyckas i den här rollen ser vi att du är en fena på att arbeta med administrativa uppgifter samt support. Du har lätt för att lära dig och sätta dig in i nya system samt räds inte för ett högt arbetstempo. Du är lösningsorienterad och är mycket noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt med administrativa uppgifter. Som person är du kommunikativ och serviceminded, du har lätt för att prata med människor och att ge support med god service faller dig naturligt.

Övrig information

Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
16 juni 2024 (47 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.