Customer Service Specialist till Telia Finance
Har du tidigare erfarenhet av både service och administration med tillhörande fakturahantering, och brinner för att leverera god service? Är du dessutom driven och prestigelös? Då kan du vara den vi söker! Du blir en del av ett mindre och familjärt team på ett väletablerat och marknadsledande företag, där det finns goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Finance. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och på sikt en anställning direkt på företaget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetTelia Finance är ett fristående bolag som agerar finansieringsmotor åt Telia och bedriver verksamhet i hela Norden och erbjuder finansierings- och paketeringslösningar till moderbolagets kunder. De bidrar till ökad lönsamhet och ökad säljkraft, för såväl Telia som för externa samarbetspartners och återförsäljare. Deras slagkraftiga portfölj skapar kundnytta i form av behov, funktion och pris. Telia Finance har sitt huvudkontor i Solna och du tillhör ett team om fyra personer. På huvudkontoret får du arbeta i en händelserik arbetsmiljö och erbjuds stora möjligheter att utvecklas.
ArbetsuppgifterI rollen som Customer Service Specialist arbetar du på företagets backoffice-avdelning. Arbetet består av många olika uppgifter som varierar i komplexitet och karaktär. Du besvarar inkommande ärenden via telefon och mail som exempelvis kan handla om fakturafrågor, adressändringar, uppsägningar eller avtalsfrågor. Andra arbetsuppgifter är registrering av avtal, betalning av leverantörsfakturor, hantera inkommande post, fakturascanning, framtagning av rapporter samt olika beräkningar av finansiell karaktär.
Du blir en del av ett flexibelt och kundorienterat team där problemlösning och att föreslå förbättringar också är en viktig del av din roll. Därtill förväntas du ta ett stort eget ansvar för arbetsuppgifterna och samarbetet i gruppen.
* Avslutad gymnasial utbildning
* Tidigare erfarenhet av service och administration, meriterande inom bank och finanssektorn
* Erfarenhet av fakturahantering
* God dator- och systemvana, med grundläggande kunskaper i Excel
* Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
* Meriterande med erfarenhet av ekonomiadministration, avtalshantering och/eller leasingadministration samt kunskaper inom intäktsstyrning och resultatpåverkan
För att lyckas i rollen som Customer Service Specialist tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Vi söker dig som är serviceinriktad och som alltid sätter kunden i fokus. Du behöver dessutom vara snabbtänkt, ha ett logiskt tänkande och en stark problemlösningsförmåga. Du jobbar nära ditt team där ni stöttar varandra, därför är det viktigt att du har lätt för att samarbeta och har en naturlig inställning till att hjälpa dina kollegor. Slutligen bör du vara strukturerad och tycka om att arbeta metodiskt, oavsett arbetsbelastningen.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!