Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Finsktalande Customer Advisor till Business & Support på Privatlån

Sista ansökningsdag
02 november 2024 (55 dagar kvar)
Publiceringsdatum
03 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Nu söker vi på uppdrag av NOBA en Customer Advisor till deras Business & Support Team inom Privatlån!



Om tjänsten

Inom Personal Loans-teamet arbetar medarbetare från Finland, Norge och Sverige, med ansvar för hela kundprocessen i respektive land. Som Customer Advisor i Business & Support-teamet kommer du att få en bred förståelse för avdelningen. Rollen är varierad och omfattar kundkontakt, dokumentkontroll, manuell bedömning av ansökningar samt förberedelse av dokument inför utbetalningar. Vi söker dig som trivs med administrativa uppgifter och att ge service via telefon och mejl, samt har ett skarpt öga för detaljer. Du kommer även ha omfattande kontakt med samarbetspartners. Teamet jobbar nära varandra och stöttar varandra, vilket innebär att du på sikt kommer att utbildas för att kunna hantera kunder från Finland, Norge och Sverige.

Teamet består idag av 16 heltidsanställda och 5 deltidsresurser. Det är ett erfaret team med flera kollegor som har lång erfarenhet inom branschen, vilket ger dig utmärkta möjligheter att lära av några av de bästa.



Arbetsuppgifter
  • Kontakt med kunder och samarbetspartners
  • Arbeta med kreditbedömningar och dokumentkontroll
  • Hantera kompletteringar i samband med låneansökningar
  • Färdigställa dokument inför utbetalning av lån till nya och befintliga kunder


Kvalifikationer
  • Har erfarenhet av kundkontakt och administrativt arbete
  • Talar och skriver obehindrat på svenska, finska och engelska

Det är en fördel om du även:

  • Har erfarenhet av kundkontakt via telefon
  • Har erfarenhet inom bank och finans

Utöver detta är det viktigt att du känner igen dig i NOBAS värderingar: "vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen".

Praktisk information:

  • Start: September
  • Plats: Gävlegatan 22, Stockholm
  • Anställningsform: Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning
  • Omfattning: Heltid
  • Arbetstider: 8.30-17
  • Lön: Fast lön
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
02 november 2024 (55 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se