Hoppa till innehåll
Intramedic AB logotyp

Administratör till Intramedic i Sollentuna!

Publiceringsdatum
10 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Vi söker nu en orderhandläggare / administratör till medtech-bolaget Intramedic i Stockholm, välkommen med din ansökan!

Har du jobbat som orderhandläggare, administratör eller som kundtjänstmedarbetare och vill nu ha en ny utmaning? Är du en driven och självgående person med stort intresse för service? Vill du jobba på bolag inom medtech-sektorn som gör skillnad i samhället? Sök då rollen som administratör hos Intramedic i Sollentuna, norr om Stockholm!

Varmt välkommen med din ansökan idag!

Ditt anställningserbjudande

Intramedic är ett dynamiskt medicintekniskt företag med verksamhet i Sverige och Danmark. Du kommer till ett renodlat distributionsbolag som gått från små till medelstora men som behållit en öppen atmosfär med högt i tak. Intramedic har ett starkt varumärke inom sin bransch och de säljer och utför service på utrustning från flera internationellt marknadsledande leverantörer där huvuddelen är inom diagnostisk lungfunktion, testutrustning och rehabilitering. Du kommer till ett bolag som verkar för ett gott ändamål där deras produkter bokstavligen kan vara livsavgörande och där många i personalstyrkan själv har medicinsk- eller sjukvårdsbakgrund.

Intramedic verkar i en bransch med långa kundkontrakt och säker leverans vilket ger ett stabilt intäktsflöde och möjlighet att jobba långsiktigt. De har också konkurrensfördelar jämfört med liknande bolag då de är väldigt starka på IT-integration vilket bidrar till deras starka varumärke.

Bolaget har stabila ägare som varit med sedan starten och har ett långsiktigt tänk i sitt sätt att styra bolaget. Många i personalen är dessutom delägare i företaget vilket bidragit till stort engagemang där medarbetarna i både Sverige och Danmark jobbar till stor del som en enhet.

Du kommer bli välkomnad av ett stabilt och litet team med en harmonisk och familjär känsla vilket också innebär att arbetsuppgifterna kommer vara varierande. Det innebär också korta beslutsvägar och en icke-formell atmosfär, på Intramedic hjälper man varandra!

Dina arbetsuppgifter

Som administratör på Intramedic kommer du vara kundtjänstansvarig med ansvar för att ge kunderna bästa service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
  • Hålla dialog med kunderna (B2B) via telefon och email
  • Orderläggning/-uppföljning (produkter, installationer, service)
  • Fakturahantering - inkommande och utgående
  • Produktavvikelsehantering
  • Säljstöd gällande artiklar
  • Backup för övrig backoffice
Värt att veta

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos Intramedic. Start omgående och uppdraget sträcker sig i 3 månader tills början på september, med eventuell möjlighet till förlängning.

Kontoret ligger i Sollentuna, norr om Stockholm, med 5 minuters gångavstånd från pendeltågsstationen. Du blir en del av ett administrationsteam på 2 medarbetare i Sverige och 2 medarbetare i Danmark där din närmsta chef blir CFOn i Danmark. Arbetstiderna är förlagda mellan kl. 8-17 måndag till fredag, med möjlighet till flextid.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service-/kundtjänstarbete och direkt kundkontakt. Du har goda kunskaper i Microsoft Officepaketet och du har förståelse för ERP-system och CRM-system. Vidare talar och skriver du såväl svenska som engelska obehindrat. Det är meriterande om du förstår det danska språket och om du har erfarenhet av försäljning av tekniska produkter, men inget krav.

Som person är du självständig och serviceorienterad. Du har god prioriteringsförmåga och kan hantera logistiska problem när det uppstår med fokus på att kunden inte ska komma i kläm.

Intresserad?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Intramedic AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
10 juli 2024 (22 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/