Hoppa till innehåll

Säljadministratör till Peikko

Publiceringsdatum
30 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Är du en person som trivs med att arbeta inom service och försäljning, med fokus på att skapa nöjda kunder i ett internationellt bolag? Gillar du att arbeta administrativt och supportera kollegor? Om svaret är ja, då kommer du att trivas hos Peikko!  Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Peikko en säljadministratör. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Peikko. I tjänsten som säljadministratör kommer du att inneha en mångfacetterad administrativ roll både avseende försäljning och olika marknadsföringsuppgifter. Ditt ansvarsområde kommer att omfatta effektiv hantering av inkommande beställningar från säljrepresentanter, uppdatera system med relevant orderinformation och säkerställa att alla nödvändiga uppgifter för varje affär är korrekt inrapporterade och tillgängliga. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till marija.biletic@pn.se  Du erbjuds • Möjligheten att arbeta i ett globalt företag som befinner sig i en utvecklande resa.  • En tjänst på ett familjärt bolag med platt organisationskultur där varje medarbetare bidrar till utveckling och tillväxt. • Goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen. • En gedigen introduktion av erfarna kollegor för att på ett så bra sätt som möjligt komma in i din roll. Arbetsuppgifter • Arbeta enligt etablerade försäljningsprocesser, -procedurer och -standarder. • Säkerställa att kundens behov och önskemål tas hand om via telefonsamtal och epost.  • Hantera ordrar med hjälp av kommersiella och produktionsmässiga system samt uppföljning. • Daglig kommunikation med berörda personer såväl internt som externt samt med andra producerande- och försäljningsenheter.  • Assistera med arbetsuppgifter kopplat till marknadsföring. Vi söker dig som: • Har någon form av administrativ arbetslivserfarenhet av försäljning och logistik.  • Har mycket goda kunskaper i Office-paketet och användning av dator.  • Talar och skriver obehindrat såväl i engelska som svenska.  • Har ett tekniskt intresse för IT och AI i syfte att kunna effektivisera det dagliga arbetet. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Peikko. Du är en person som tycker om kundkontakt och relationsskapande kommer naturligt för dig. Din nyfikenhet och vilja till att lära kommer att ta dig långt i denna roll där kontinuerlig utveckling är nyckeln. Dessutom är ansvarstagande och självständighet egenskaper som är avgörande för att trivas i denna roll.  START: Augusti alt. enligt överenskommelse  OMFATTNING: Heltid  STAD: Norrköping URVAL: Sker löpande KONTAKT: Marija Biletic  #Peikko, #försäljning, #administration  Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se