Hoppa till innehåll
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp

Kontorskoordinator inom HR till konsultuppdrag

Publiceringsdatum
22 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kontaktperson
Merima Kastrat
Telefon
Ansök nu
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat:
  • Planering/bokning/anmälan av möten
  • Behjälplig vid interna events och konferenser
  • Assistera kollega med uppgifter vid behov
  • Arbetsuppgifter inom HR-administration
  • Instruera kollegorna i användning av bilpoolsbilar.
Vem är du?

Personen vi söker till detta uppdrag har:
  • Relevant eftergymnasial utbildning.
  • Minst tre års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter
  • Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska)
  • Goda kunskaper i Office-paketet och Teams
  • Körkort för bil
Som person tar du initiativ och ansvar, samtidigt som du är drivande och självgående i de olika uppdragen som ligger i befattningen. Du kommer ofta med idéer och nya metoder. Har ett öga för detaljer och ser helheten i känslan på kontoret. Du har lätt för att prioritera om, hålla många bollar i luften samtidigt, och justera efter andras behov och hur dagen blir.

Mer om uppdraget

Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 50% via Jurek Recruitment & Consulting, med start senast den 15 maj 2024 och fram till 31 januari 2025.

Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email merima.kastrat@jurek.se

Varmt välkommen med din ansökan!
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
19 maj 2024 (15 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.