Hoppa till innehåll
Adecco Sweden AB logotyp

Kontorskoordinator på deltid till fastighetsbranschen

Publiceringsdatum
22 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Om tjänsten
Vi söker en kontorskoordinator för en halvtidstjänst (50%). Som kontorskoordinator hos vår kund inom fastighetsbranschen kommer du att vara en aktiv del inom HR och säkerställa hög servicenivå och affärsmässighet.

Som kontorskoordinator ansvarar du för internservice, såsom planering av möten, assistera ledningskoordinatorn vid behov och arbetsuppgifter inom HR-administration.

I din roll som kontorskoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

  • Internservice, delta i planering/bokning/anmälan av möten, serva och vara behjälplig vid interna events, konferenser, studiebesök och resor
  • Assiestera ledningskoordinator med uppgifter vid behov som deltagande i möten, enkätutskick, inbjudningar och kallelser samt bokningar i olika system
  • Arbetsuppgifter inom HR-administration, uppdateringar och skriva texter på intranät.


Tjänsten som kontorskoordinator är ett vikariat på 50%, tjänsten startar i maj och planeras att avslutas i Januari 2025. Det är en fördel om de 20 timmarna som tjänsten omfattar kan förläggas under veckans alla dagar.


Om dig

Vi söker dig med relevant eftergymnasial examen samt minst tre års arbetslivserfarenhet med liknande uppgifter.

Du är en god kommunikatör, i såväl tal som skrift på både svenska och engelska, samt har goda kunskaper i Office-paketet och teams.

Erfarenhet av digitala system är viktigt i rollen, det är en fördel om du har kunskaper i grafiskadesignverktyg som Canva, Plandisc, Smartsign och Adobe Pro.

Vidare ser vi att du är initiativtagande och självgående, du är kreativ och har ett öga för detaljer och hållbarhet. Din arbetsstil är strukturerad och du har en förmåga att organisera och prioritera uppgifter effektivt.
För denna rollen krävs det att du har har körkort och tillgång till bil.

Viktigt för tjänsten är:

  • Minst tre års arbetserfarenhet med liknande arbetsuppgifter
  • Relevant eftergymnasial examen
  • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
  • Goda kunskaper i Office-paketet och teams
  • Kunskaper i grafiska designverktyg
  • Körkort och tillgång till bil

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Adecco Sweden AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
05 maj 2024 (2 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.