Hoppa till innehåll

Innesäljare till Acoem!

Publiceringsdatum
12 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Har du erfarenhet av försäljning och är van att ta egna initiativ? Vill du arbeta i ett företag i framkant med ett prestigelöst team? Då ska du söka denna tjänst! Just nu söker vi en Innesäljare till Acoem. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start 1 augusti och sträcker sig 6 månader fram. För rätt person finns möjlighet till fast anställning hos kund. Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande! Om tjänsten Som Innesäljare arbetar du med att boka möten åt dina kollegor på Acoem. Du skapar goda kundrelationer som i sin tur lägger grunden för företagets framtida affärsmöjligheter och kundsammarbeten. Dina huvudsakliga uppgifter är: • Stötta fältsäljare med CRM systemet Salesforce. • Skriva enkla offerter – kan utvecklas till mer avancerat säljarbete. • Administrera och planera mässor avseende bokning, material, logistik, etc. • Boka säljbesök runt större besök som säljarna bokat för att fylla upp resor med så många besök som möjligt. • Vara kanal till marknadskommunikation och förmedla framgångshistorier för nyhetsbrevet. • Vara stöd till orderhanteringen. Du utgår från de fantastiska kontoret på Östergårdsgatan 9 i Mölndal och dina arbetstider är 07-16:00. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du har god förmåga att jobba med personer på distans. Då alla i teamet hjälper varandra för att nå framgång så söker vi en lagspelare, där du hjälper att planera åt andra, genom att vara lyhörd för behov och se möjligheter. Du är lugn och trygg i stressade situationer och du har förmåga att se helheter och ta initiativ. I övrigt ser vi att du har; • Arbetat med moderna IT verktyg • Erfarenhet av att arbeta med Google Workspace och Office 365 • Erfarenhet av innesälj. • Erfarenhet av att jobba inom svensk verkstadsindustri avseende strukturer, tekniker osv. • Grundläggande kunskap inom ekonomi genom utbildning eller erfarenhet är ett krav, en akademisk examen inom området är en merit. Har du erfarenhet av order, logistik och tullhantering är ser vi detta som meriterande likaså om du arbetat i Salesforce och Jeeves tidigare. Om verksamheten Ända sedan starten 1984 har ACOEM AB (tidigare Fixturlaser AB) hjälpt företag världen över att uppnå en mer lönsam och hållbar produktion. Den position som vi har i dag har vi nått genom att våga tänka utanför normen och välja egna, något okonventionella vägar. Vi har haft modet att begå misstag och ta ut nya kompassriktningar. Beslutsamhet, ambition och kompetens har gjort oss till en global aktör och ledare inom innovativ och användarvänlig axeluppriktning. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
30 juni 2024 (4 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se