Utbildningskoordinator med start omgående
Brinner du för utbildning och kompetensutveckling och är tillgänglig omgående? Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och trivs i en roll med många kontaktytor? Då är detta tjänsten för dig!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 1 månad. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetTransdev är en av Sveriges ledande operatörer inom kollektivtrafiken med närmare 80 års erfarenhet och över 5 000 medarbetare. De är verksamma i hela Sverige och möjliggör tusentals resor genom att skapa integrerade lösningar med buss, tåg, taxi, spårvagn och båt. De strävar ständigt mot säkrare och mer hållbara samt miljövänliga transportlösningar. Transdev är en värderingsstyrd organisation som arbetar med hållbar samhällsutveckling och värderar handling, ansvar, nytänkande samt samspel.
ArbetsuppgifterSom utbildningskoordinator har du huvudansvaret för att effektivt organisera och administrera olika utbildningsärenden. Du supporterar kring utbildningsfrågor som främst inkommer via mejl vilket inkluderar att planera, boka, genomföra och utvärdera utbildningar i LMS-systemet. Vidare har du ansvaret för att förbättra och korrigera utbildningsmaterial, både digitalt genom E-learning och traditionellt genom presentationer, manualer och andra relevanta dokument. Dessutom deltar du i ledarskapsprogram och andra utbildningsinitiativ, där du administrativt stödjer genom att hantera inbjudningar, bekräftelser, utvärderingar och liknande. Du ansvarar också för att rapportera lagstadgade utbildningar och leder introduktionen och den digitala onboarding-processen för nya medarbetare genom att upprätta och uppdatera introduktionsplaner samt säkerställa att de har tillgång till nödvändiga digitala onboarding-program.
Denna roll ger dig möjlighet att ta initiativ till nya projekt och idéer samt att ta på dig ansvar och utvecklas personligen. Du kommer att ha många kontaktytor och även stödja dina kollegor inom HR med administrativa uppgifter.
* Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
* Mycket god systemvana och goda kunskaper i Officepaketet
* Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
* Arbetslivserfarenhet inom utbildning och LMS-system är starkt meriterande
* Meriterande med avslutad högskole-/universitetsutbildning inom relevant område
För att trivas och lyckas i denna roll är du en initiativtagare med en strukturerad och handlingskraftig inställning. Du är kapabel att självständigt driva ditt arbete framåt och vara redo att ta tag i uppgifter och projektförslag på ett proaktivt sätt där du jobbar lösningsorienterat. Vi söker någon som kan etablera och vårda positiva relationer med olika intressenter på ett professionellt vis. Vidare ser vi att du har en förmåga att sätta dig in i företagets verksamhet och att skapa skräddarsydda utbildnings- och utvecklingsinitiativ som är anpassade efter affärsbehov och förväntningar. Du drivs av att leverera högkvalitativa lösningar och se konkreta resultat av ditt arbete.
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Bromma med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!