Hoppa till innehåll
AB Väsbyhem logotyp

2st Kundcentermedarbetare

Sista ansökningsdag
29 september 2024 (30 dagar kvar)
Publiceringsdatum
Idag
Antal tjänster
2
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Nu har du som är stjärna på att skapa positiva kundmöten och erfarenhet av att utveckla digitala kundresor möjlighet att arbeta hos oss på Väsbyhem och vi är ingen vanlig organisation utan faktiskt en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work. Det finns många fördelar med att vara en Väsbyhemmare - bland annat kan vi erbjuda dig ett stimulerade arbete i en kultur som värdesätter gemenskap och livsbalans mellan arbete och fritid.

Den här chansen vill du inte vill missa!

Vi på Väsbyhem söker nu serviceinriktade medarbetare till vårt kundcenter som ligger i Upplands Väsby. Med fokus på positiva kundmöten och lyhördhet för kundernas behov, ser du till att våra hyresgäster och besökare alltid känner sig välkomna och väl omhändertagna. Ditt och dina kollegors bidrag är centralt för att vi ska nå Väsbyhems mål - att ha Sveriges nöjdaste kunder!

Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Bemanna reception där du möter hyresgäster och besökare.
  • Hantera olika typer av ärenden och förfrågningar via telefon, mejl och chatt.
  • Besvara och lösa frågor och ärenden från hyresgäster.
  • Utveckla våra processer, rutiner och hitta förbättringar för att ytterligare höja kundnöjdheten och stärka kundresan.
Om dig
Vi söker dig som är en nyfiken och ansvarstagande lagspelare som gillar att samarbeta med kollegor för att nå gemensamma mål. Du har en förmåga att snabbt sätta dig in i våra hyresgästers situation och gör alltid det lilla extra för att de ska känna sig lyssnade på. I situationer där flera hyresgäster behöver din hjälp samtidigt, har du förmåga att behålla lugnet och kan prioritera utifrån vad som är bäst för kunden. Att lösa komplexa frågor är något du trivs med och ser som en naturlig del av ditt arbete.

Hos oss har vi en kultur där alla medarbetare är delaktiga i att komma med förslag i hur vi kan utveckla och förbättra verksamheten. Du kommer ingå i ett team som har ett nära samarbete där man delar erfarenheter och kunskaper med varandra. Så är du nytänkande och driven finns det stora möjligheter för dig att påverka vårt framtida arbetssätt och samtidigt utvecklas i din roll.

På ett område vill vi vara lite extra tydlig - och det är att alla medarbetare, oavsett roll, förväntas bidra till en arbetsmiljö som är trygg, inkluderande och välmående. Och det lyckas vi väldigt bra med tillsammans!

Formella krav på din bakgrund
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice via telefon, mail, chatt och fysiskt möte.
  • Hög digital mognad med erfarenhet att använda olika digitala verktyg och plattformar.
  • Mycket god kommunikativ förmåga.
  • Behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.
Önskemål och meriterande
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice inom fastighetsbranschen.
  • Mycket meriterande om du har erfarenhet av att bygga digitala kundresor.
  • Erfarenhet av Vitec fastighetssystem.
  • Behärskar fler språk än svenska och engelska.
Praktiskt
Arbetsplats: Upplands Väsby - kontoret är granne med pendeltågstationen.
Två lediga tillsvidaretjänster, vi tillämpar provanställning.
Start: Så snart det går!

Sista ansökningsdag är den 29 september 2024. Intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Visst känns det som en spännande möjlighet!? Tveka inte att skicka in din ansökan - vi ser så fram emot att läsa den!

Bästa hälsningar,

Din blivande chef Linda och HR-och lönehandläggare Sari
AB Väsbyhem logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
29 september 2024 (30 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren