Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

HR Business Partner till stor verksamhet i Brunna

Publiceringsdatum
08 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Bli en nyckelfigur i en pulserande lagermiljö i Brunna! Är du erfaren inom HR och brinner för att forma en positiv arbetsplats och leda företagets tillväxt genom att utveckla dess mest värdefulla tillgång - dess personal? Då kan rollen som HR Business Partner vara ditt nästa stora karriärsteg. Vi söker nu en passionerad HR Business Partner för att leda framgångsrika HR-initiativ och säkerställa att vår personal trivs och blomstrar i vår växande verksamhet i Cevas lager i Brunna. Ansök idag - vi genomför intervjuer löpande!



Om tjänsten

Som en av de ledande logistikföretagen i världen erbjuder Ceva Logistics en arbetsplats där innovation och utveckling står i fokus. Tillsammans med deras seniora och kunniga kollegor får du möjlighet att utvecklas och arbeta med samtliga aspekter inom HR. Ceva tror på att främja kreativitet och nytänkande, där varje idé är välkommen och kan bidra till dess gemensamma framgång.

Med en verksamhet som pågår dygnet runt och ett brett spektrum av anställda från olika bakgrunder och erfarenheter, erbjuder Ceva en mångfaldig och inkluderande arbetsplats där varje individ kan blomstra. De sätter stort fokus på ledarskapsutveckling och den psykosociala arbetsmiljön för att säkerställa att varje medarbetare trivs och når sin fulla potential. Nu söker vi dig som vill vara med på Cevas resa!



Arbetsuppgifter
  • Arbeta stöttande mot chefer i verksamheten
  • Driva HR processer och vara delaktig i kommunikationen genom organisationen
  • Koordinera individ- och rehabiliteringsärenden
  • Intervjuer, onboarding och offboarding
  • Genomföra medarbetarundersökningar och agera på dessa
  • Genomföra HR- och engagemangsprojekt
  • Vara involverad i HR-projekt som påverkar organisationen


Kvalifikationer
  • Har tidigare erfarenhet av brett HR arbete i en större organistion
  • Har en eftergymnasial utbildning inom HR, personal eller liknande
  • Har tidigare arbetat stöttande mot chefer och ledare
  • Har kunskap om och erfarenhet av arbetsrätt

Det är meriterande om du har erfarenhet från en liknande bransch eller erfarenhet av större personalmängd med stor mångfald.

Vi kommer främst fokusera på dina personliga egenskaper i denna rekrytering. För att lyckas i rollen ser vi att du är van att driva ditt arbete självständigt samtidigt som du skapar produktiva samarbeten. Du har en god förmåga att skapa engagemang bland anställda och komma med nya idéer.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
07 juni 2024 (37 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se