Hoppa till innehåll
Tre logotyp

Customer Relations Specialist till Tre

Publiceringsdatum
16 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Nu söker vi en ny servicestjärna till vårt team Kundrelationer på Tre. Vårt uppdrag är att supportera våra kunder och leverera service i världsklass.

Som Customer Relations Specialist kommer du att ansvara över att äga, utreda och lösa alla slags ärenden som kan uppstå då man är kund på Tre. Du kommer att ha kontakt med både slutkunder, externa instanser samt interna och externa kollegor. Ärendena inkommer främst via mejl, men även via telefon och brev. Då varje ärende är unikt, jobbar vi alltid för att hitta en lösning som är anpassad till den specifika kunden och situationen. Vi arbetar nära kollegorna på Kundservice, där vi agerar bollplank i ärenden för att leverera den bästa lösningen och servicen. Vi arbetar även proaktivt genom förbättringsprojekt och andra strategiska initativ med målet att förbättra kundupplevelsen.

Hur ser en vanlig dag ut då? Jo, du kommer att pendla mellan självständigt arbete och att vara en viktig lagspelare i teamet. Tillsammans bygger vi en kunskapsbank och delar best practice för att nå verksamhetens mål. Inget är svart eller vitt, vi arbetar med nyanserade lösningar som är affärsmässiga och gynnar både Tre och kunden.

Du kan se fram emot att
  • Få introduktion, utveckling och en bred kompetens inom det mesta som har med Tre att göra
  • Få chansen att verkligen utmana dig själv i en specialistroll med frihet under ansvar
  • Vara en del av ett tight team där vi verkligen brinner för det vi gör
  • En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2024
Vi tror att du tidigare arbetat med service och administration i någon form och uppskattar att grotta ner dig i detaljer. Du är en skicklig relationsbyggare som har lätt att samarbeta samt skapa förtroende gentemot både kunder och kollegor. Vi ser att du har god kommunikativ förmåga, både på svenska och engelska, i tal och skrift. Vi tror dessutom att struktur är A&O för dig och att du, genom din prestigelöshet, alltid prioriterar kundens bästa.

Ansökan

Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Tjänsten är på heltid med start omgående. Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt utan personligt brev genom att och besvara urvalsfrågorna i denna annons. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet!

I den här rekryteringen jobbar vi med urvalstester tidigt i rekryteringsprocessen och utför en bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information om detta under rekryteringsprocessen. Klicka här för att läsa mer om bakgrundskontroller.

Sista ansökningsdag är 2024-08-16, men observera att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen till oss på Tre!
Tre logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
16 augusti 2024 (29 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?