Hoppa till innehåll
MVI logotyp

Office Manager hos MVI

Publiceringsdatum
10 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Vi söker efter en administrativ servicestjärna som ser lösningar och proaktivt arbetar för en välfungerande vardag på kontoret med syfte att skapa trivsel.

Som Office Manager är du den viktigaste funktionen när det kommer till att ha ordning och reda på kontoret. Du ser till att besökare känner sig sedda och välkomnande samt supporterar ditt team med administrativa uppgifter.

Kontoret som ligger centralt vid Engelbrektsplan bjuder på en varierad vardag då du ena dagen planerar och koordinerar möten och konferenser och andra dagen assisterar en partner med administration. Arbetstiderna som Office Manager är helgfria vardagar 08:30-17:30. Arbetet sker fysiskt på kontoret.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Ansvarig över kontorsmiljö och eventuella inköp som berör kontoret
  • Assisterar kollegor löpande med bokningar och enklare administration
  • Koordinerar evenemang, möten, personalevent och konferenser
  • Ta emot inkommande samtal, hanterar post och säkerställer att information förmedlas vidare till partners
  • Ta emot besökare och skapa trivsel genom god service samt ser till att samtliga utrymmen på kontoret är städade och organiserade
  • Hanterar utskick och inbjudningar
  • Daglig kontakt med finansiella instanser som rådgivare, advokater, institut och myndigheter

Om dig
Vi söker dig som långsiktigt vill arbeta med en serviceinriktad kontorstjänst där du på daglig basis får ansvara för trivsel och support till MVI besökare och kollegor. Du kommer att arbeta tillsammans med ett mindre team som stundvis är ute hos bolagen. Därför ser vi gärna att du kan arbeta självständigt.

Som person är du initiativtagande och samvetsgrann, det går att lita på att du slutför dina arbetsuppgifter. Du ställer frågor om det är något du inte förstår och du söker efter nya vägar för att förenkla ditt arbete och lära dig mer om verksamheten för att utveckla tjänsten på sikt. Vi tror att du som söker denna tjänst har en bakgrund inom administration eller service och besöksnäringen.

Viktigt för tjänsten är:
- God datorvana (Office365)
- Kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en servicebakgrund

MVI
Våra grundare har arbetat ihop i tjugo år och har startat och utvecklat flera företag tillsammans. De förstår hur mycket passion, energi, tid, risk och uthållighet som behövs, hur ensamt det kan kännas och hur mycket som står på spel. Vi vet också att tillväxt handlar om så mycket mer än slutresultatet. Det är ett sätt att vara och tänka som gör att du kan se möjligheter och väljer att agera. Det handlar också om att skapa utrymme för människor att utforska, växa och ge sitt bästa.

Läs mer på https://www.mvi.se/

Om ansökan
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Sara Höglund eller Anette Bergman. Sara.hoglund@adecco.se eller anette.bergman@adecco.se.

Vi tar inte emot ansökningar via e-mail. I denna rekrytering förekommer personlighetstest, automtisk videointervju samt bakgrundskontroll med kreditupplysning och registerkontroll. Vi planerar att inleda intervjuarbetet under augusti, vänta därför inte med din ansökan!

Välkommen med din ansökan!

Sökord
MVI, Office Manager, Administratör, Sekreterare, Assistent, Service, Kundtjänst, Investment, Stockholm, Jobb, Serviceorienterad

MVI logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
09 augusti 2024 (22 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Adecco Rekrytering är Sveriges ledande rekryteringspartner specialiserade på rekrytering av chefer, specialister och generalister inom privat och offentlig sektor. Med 30 års erfarenhet och närvaro på 30-tal orter över hela landet, är vårt viktigaste åtagande att hitta rätt person till rätt jobb, i rätt tid. Vårt mål är att leverera en högkvalitativ rekryteringsresa till våra kunder och kandidater. Vi gör det genom att omvandla komplicerade affärskritiska rekryteringsutmaningar till enkla framtidssäkrade kompetenslösningar. Vi sätter stort värde på att skapa och behålla en nära relation till våra kunder och kandidater - välkommen att ta kontakt med oss!