Hoppa till innehåll
Maandag Nordic AB logotyp

Account Manager

Publiceringsdatum
04 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
På Maandag Nordics söker vi kontinuerligt efter begåvade medarbetare till vårt helt nya team. I takt med att vi utökar vår närvaro i regionen behöver vi en erfaren Account Manager för att stärka vår verksamhet i Stockholm.

Som Account Manager kommer du att spela en viktig roll i vår tillväxtstrategi och ha ett nära samarbete med Sales Manager. Ditt primära fokus kommer att ligga på nya affärer och på sikt att vårda relationer med kunder, särskilt inom IT- och finanssektorn. Vi letar efter någon med en gedigen förståelse för försäljning och som är redo att ta sig an utmaningen med nya affärer och att bygga och upprätthålla en stark kundportfölj.

Maandag® är ett internationellt bemanningsföretag med huvudkontor i Nederländerna, och när vi nu satsar på Norden letar vi efter personer som är ivriga att ta chansen att bli en del av något nytt. I den här rollen får du chansen att arbeta i en entreprenörsmiljö, uppbackad av en finansiellt robust organisation.

Naturligtvis finns det också belönande aspekter!
  • En unik möjlighet att vara en del av lanseringen av Maandag IT Nordics
  • En bra balans mellan arbete och fritid;
  • 30 semesterdagar;
  • En konkurrenskraftig lön med ett månatligt bonussystem
  • Pension? Det är också täckt
  • Med 15 års entreprenörsframgångar inom bemanningsbranschen och 14 års erfarenhet av specialiserad försäljning erbjuder vi en djupgående kunskap och expertis. Vår omfattande bakgrund säkerställer en omfattande förståelse för branschen, vilket gör att vi kan leverera värdefulla insikter och strategisk vägledning;
  • Möjligheten att vara entreprenör inom ett företag som stöds av en finansiellt stark och stabil organisation som Maandag®. Att arbeta i en småföretagsmiljö med stöd av ett stort, finansiellt starkt företag!
Vad kan du förvänta dig av den här rollen?
  • Nya affärer eftersom vi är ett helt nytt företag i Sverige tillsammans med vår Sales Manager kommer detta att vara en stor del av ditt jobb
  • Upprätthålla starka relationer med kunder, förstå deras behov och leverera skräddarsydda bemanningslösningar med interna team för att säkerställa smidig verksamhet och exceptionell tjänsteleverans
  • Försäljningstillväxt genom proaktiv prospektering och strategier för kontohantering
  • Ägarskap av din framgång, med möjligheter till karriärutveckling när du visar din förmåga
Vilka egenskaper letar vi efter?
  • Minst 1 års erfarenhet av försäljning inom bemanningsbranschen
  • Flytande kunskaper i svenska språket är ett måste
  • Tidigare erfarenhet av att uppnå försäljningsmål
  • Kommunikations- och förhandlingsförmåga, med förmåga att påverka beslutsfattare
  • Entreprenörsanda, med en drivkraft att lyckas på en konkurrensutsatt marknad
  • Examen eller motsvarande kvalifikationer inom ett relevant område
  • Flytande kunskaper i både engelska och svenska är ett krav
  • Körkort B.
Är du intresserad av att bli en del av vårt team? Vi vill gärna höra från dig! Vänligen skicka ditt CV till eller ring oss på 0031-636186275 för att boka ett möte.
Maandag Nordic AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
20 juli 2024 (34 dagar kvar)

Om arbetsgivaren