Hoppa till innehåll
Adda logotyp

Kvalificerad kundsupport med utökat ansvar till Adda

Publiceringsdatum
09 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Är du duktig på att vägleda, hjälpa och stötta kunder? Har du dessutom ett särskilt intresse för att skriva, administrera och en inneboende känsla för design och layout har vi en riktigt spännande tjänst för dig!

Adda Inköpscentral söker nu dig som vill ta en nyckelroll i vår kategorigrupp vård och läkemedel där du kommer få vara med att driva och utveckla arbetet framåt tillsammans med våra kunder och intressenter där ni tillsammans skapar samhällsnytta.

Tjänsten som kundsupport inom vård och läkemedel
Hos oss får du arbeta med högkvalificerat kundsupportarbete med ett utökat kundansvar där du krokar arm med våra kunder och vägleder dem i allt från deras avrop ur ett avtalstekniskt och affärsmässigt perspektiv till frågor rörande medlemskap och inloggningar. Du kommer även ha kontinuerlig dialog med våra större kunder och intressenter. Utöver det kommer du att få jobba mycket med vår kommunikation genom månadsbrev, rapportering och driva projekt, uppdatera hemsidan, samt jobba nära våra externa experter och hjälpa dem med diverse frågor. Du kommer också administrera och monitorera våra expertgrupper och delta i möten och skriva anteckningar, hjälpa till att organisera möten/konferenser och andra event som vi genomför i kategorin.

För att trivas hos drivs du av att ständigt lära dig nytt. Du får snabbt sätta dig in i nya avtalsområden, hantera en stor mängd information och utifrån det, ge korrekt information till våra kunder.

Kvalifikationer
  • Relevant eftergymnasial utbildning
  • Ett par års relevant arbetslivserfarenhet (gärna från liknande tjänst)
  • Mycket god erfarenhet av och förmåga att arbeta i team och extern samverkan
  • God problemlösningsförmåga och nyfikenheten att ta reda på det som behövs
  • God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift
  • God kunskap inom Officepaketet
Det är meriterande om du har erfarenhet från vård, vaccin och läkemedel samt offentlig upphandling.

Din profil
För att lyckas i ditt arbete är du kundorienterad och gillar att träffa och bygga relationer med olika människor. Vidare är du en god kommunikatör och duktig skribent som har ett öga för layout. Du drivs av att skapa kundnytta och är inte rädd för att pröva nytt eller ta egna initiativ. Du gillar att arbeta i team och hjälper till där det behövs, när det behövs. Du har tidigare erfarenhet från t.ex. serviceyrken, sjuksköterska, reception, kundsupport, avtalsadministration eller liknande.

Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Linda Höjer, linda.hojer@adda.se. Sista ansökningsdag är 18:e augusti.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Adda
Adda är ett företag inom SKR som erbjuder tjänster och produkter inom digitalisering, strategisk försörjning och kompetensutveckling. Vi skickliggör våra kunder genom att utveckla kompetens och förmåga att ställa om. Det ger hela välfärden möjlighet att spara både tid och pengar. Adda har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Läs mer om vår verksamhet på www.adda.se.
Adda logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
18 augusti 2024 (35 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Adda ägs av Sveriges Kommuner och Regioner (SKR) samt en majoritet av Sveriges kommuner - som också utgör våra kunder. Vårt uppdrag är att göra största möjliga nytta för våra kunder genom att erbjuda strategiskt stöd inom inköp och HR.

Med vår verksamhet vill vi förenkla vardagen för våra kunder, frigöra resurser och bidra till en hållbar utveckling inom den offentliga verksamheten.