Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Driftledare till ISS verksamhet i Solna!

Publiceringsdatum
05 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Vill du också tillhöra en arbetsplats där ditt jobb verkligen gör skillnad? Ta då chansen och bli en del av ISS globala organisation! Till deras verksamhet på Sveriges största kontor i Solna söker de ny en engagerad och positiv ledare som brinner för service. Vill du vara med och skapa förutsättningar för ett team som ska leverera service i världsklass? Sök då tjänsten redan idag, då vi tillämpar löpande urval!



Om tjänsten

ISS är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag och har över 450 000 medarbetare världen över. Medarbetarna är kärnan i verksamheten och en förutsättning för att kunna leva upp till ISS syfte - Connecting people and places to make the world work better! På ISS Facility Services skapas platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare.

ISS söker nu en driftledare till sin verksamhet i Solna då en uppskattad medarbetare går i pension. Här kommer du ansvara för Sveriges största och mest moderna kontor och där din främsta uppgift är att leda och utveckla ditt team inom service och lokalvård. Du har daglig kontakt med medarbetarna och räds inte för att själv kliva in i den dagliga driften för att stötta dina medarbetare om så behövs. Som driftledare arbetar du nära organisationens kunder och hanterar deras synpunkter och önskemål samt arbetar aktivt med merförsäljning och kvalitetsuppföljning. Din tjänst kommer att inledas med en gedigen introduktion av deras kollega som går i pension för att säkerställa en god och omfattande onboarding. Tillsammans med ditt team kommer ni hantera 72 000 kvm.

Vi erbjuder:

  • Stora utvecklingsmöjligheter på ett av världens största tjänsteföretag inom Facility Management
  • En varierad och spännande roll
  • Anställning på ett globalt och tryggt bolag
  • Chansen att arbetsleda ett glatt och energifyllt team som gillar att ha kul på jobbet


Arbetsuppgifter
  • Kontinuerlig och regelbunden kundkontakt med fokus på att tillfredsställa kundens förväntningar
  • Ansvara för och säkerställa att arbetet bedrivs i enlighet med avtal och kundens önskemål
  • Stötta dina medarbetare genom att bidra med daglig drift och lokalvård om det behövs
  • Ekonomisk administration så som fakturahantering samt inköpsplanering av produkter
  • Daglig arbetsledning och planering av arbetsscheman


Kvalifikationer
  • Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom servicebranschen med öga för detalj och kvalitet
  • Är bekväm och trygg i kunddialoger
  • Talar svenska och engelska flytande, då båda språken förekommer i det dagliga arbetet

Meriterande:

  • Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom hotellbranschen
  • Erfarenhet av att hantera stora som små event
  • Talar ytterligare språk

Som person är du trygg, initiativtagande och professionell. Du har en god förmåga att verka i en organisation med många kontaktytor och intressenter. Du arbetar systematiskt och låter din erfarenhet och kompetens, i kombination med ditt goda omdöme, styra dig i dina beslut. Du trivs i rollen som företagsrepresentant vilket innebär att du har en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och jobbar proaktivt samt kontinuerligt hos kunden.
Vi kommer under rekryteringsprocessen titta närmare på följande beteenden:

  • Serviceinriktad
  • Strukturerad
  • Anpassningsbar
  • Kvalitetsmedveten
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
04 juni 2024 (35 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se