Hoppa till innehåll
2Complete logotyp

Kundservicemedarbetare Tele2

Publiceringsdatum
29 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Letar du efter ett jobb inom service, med alla möjligheter att utvecklas långsiktigt? Då har du kommit helt rätt! Tele2 söker dig som vill arbeta med kundservice mot deras allra största företagskunder.

Vad erbjuder vi?
* 2-3 veckors utbildning
* Stora utvecklingsmöjligheter
* En prestigelös och flexibel organisation i nya, ljusa och fina lokaler i Kista norr om Stockholm
* Kollegor med högt engagemang och stark teamkänsla
* Arbetstider: måndag - fredag kontorstider
* Möjlighet till hybridarbete två dagar i veckan.

"På Tele2 främjar vi en kreativ och flexibel arbetsmiljö. Hos oss har vi en kultur där teamwork och inkludering leder vägen framåt och du uppmuntras att vara dig själv som den unika person som just du är.

Varje medarbetare är viktig och varje individs arbete har en stor påverkan för företagets framgång. Vi vill att du skall växa och du ges möjligheter till utveckling genom exempelvis interna karriärvägar.

På Tele2 arbetar vi målmedvetet varje dag för att fortsätta vara ledande inom hållbarhet, vilket har lett till att vi blivit utnämnda klimatledare i Europa av Financial Times. Vi fortsätter att uppnå nya mål och vi hjälper våra kunder att uppnå sina hållbarhetsmål eftersom vi åtagit oss att övergå till en cirkulär ekonomi." Mer information om bolaget ges vid personlig kontakt.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående till och med 1 maj 2025 där du blir anställd av oss på 2Complete med chans till förlängning. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning som hanteras konfidentiellt.


Vem söker vi?
* Har en fullständig gymnasial utbildning
* Har tidigare arbetslivserfarenhet från något serviceyrke
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* Är ansvarstagande och tycker om att arbeta i team såväl som självständigt
* Nyfiken och lösningsorienterad.

Vi söker dig som är ansvarstagande och trivs i en roll där du fattar egna beslut. Som person är du driven, engagerad och sätter alltid kunden i fokus. För att lyckas i rollen har du lätt för att sätta dig in i nya miljöer och system. Har du tidigare erfarenhet av telefon/adminsupport och ett tekniskt intresse är det meriterande för rollen.

Vad innebär rollen?
* Support via telefon och mail
* Abonnemangsfrågor
* Felsökning
* Fakturafrågor.

Som Kundservicemedarbetare på Tele2 B2B Support, ansvarar du för att ge administrativt stöd och support till företagskunder. Tillsammans med ditt team ansvarar ni för en grupp kunder och säkerställer att alla ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt. Arbetet är komplext och bedrivs i många olika system med hjälp av telefon, mejl och även chatt. Alla medarbetare får lära sig att hantera alla olika typer av ärenden vilket gör arbetsdagen rolig, spännande och lärorik. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande.

2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.


2Complete logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
20 maj 2024 (17 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren