Hoppa till innehåll

Kommersiell uthyrare

Publiceringsdatum
27 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Är du vår nästa kollega inom uthyrning av kommersiella lokaler?
Nu söker vi en engagerad och affärsinriktad kommersiell uthyrare till Stockholm. Har du erfarenhet av uthyrning av kommersiella lokaler och gillar att bygga relationer? Då är det kanske dig vi söker!

Om rollen:
Som kommersiell uthyrare ansvarar du för hela uthyrningsprocessen och att säkerställa att den är snabb och effektiv. Rollen är central för att vi ska nå våra vakansmål och bygga långsiktiga relationer med våra hyresgäster.

Dina huvudsakliga uppgifter:

  • Ansvara för uthyrningsprocessen för kommersiella lokaler från start till mål inklusive publicering av annonser, visningar, marknadsföringsåtgärder och kontraktsskrivning.
  • Påkalla och driva villkorsändringar samt hantera överlåtelser.
  • Tillsammans med Regional Manager och Asset Manager följa upp och sätta plan för vakant kommersiell yta samt arbeta med framtagande av investeringsansökan.
  • Samarbeta med övriga i teamet för att säkerställa låga vakanser och en hög överskottsgrad.
  • Vid behov utföra för- och avflyttningsbesiktning för kommersiella hyresgäster
  • Vid behov arbeta proaktivt med kundrelation tillsammans med Asset Manager för att säkerställa långa och lönsamma relationer med nyckelkunder.
  • Medverka vid aktiviteter och tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla våra fastigheter och säkerställa en effektiv förvaltning där vi prestigelöst hjälper varandra vid behov.

Vi söker dig som:
Är resultatorienterad och affärsmässig med en stark vilja att nå uppsatta mål. Du har en god samarbetsförmåga, är strukturerad och drivs av försäljningsperspektivet samt att träffa och ta kontakt med nya människor.

Vi ser även att du har:

  • Minst 3 års erfarenhet av uthyrning av kommersiella lokaler.
  • Kunskaper inom hyresjuridik.
  • B-körkort.
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Erfarenhet av förhandlingar.

Välkommen med din ansökan:
Vi kommer arbeta löpande med urvalet och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut den 15 augusti. Vänta därför inte med din ansökan.

På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mejl.

Övrigt:
Våra värderingar är viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss: Jobba hos oss.  Vi är också stolta över att ha fått utmärkelsen Karriärföretag 2024 för tredje året i rad. Motiveringen till varför Heimstaden anses vara en attraktiv framtida arbetsgivare kan du läsa mer om här: Årets karriärföretag 2024.

För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt har vi på Heimstaden valt att inte längre be om några personliga brev i din ansökan. Uppfyller du skallkraven får du göra ett personlighetstest och ett problemlösningstest. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i din roll. 

Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Vi ber dig därför att se över ditt CV innan du skickar din ansökan till oss. Vår samarbetspartner 2Secure utför bakgrundskontrollen. Läs mer på www.2secure.se.

Heimstaden Bostad är för övrigt ett av Europas ledande bostadsfastighetsbolag med cirka 2,000 medarbetare, 160,000 bostäder i nio länder och ett fastighetsvärde om 331 mdkr. Sverige är den största marknaden inom koncernen med sammanlagt nästan 48,000 lägenheter och 90 mdkr i fastighetsvärde.

 

 

 

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
31 juli 2024 (2 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se