Hoppa till innehåll
Compass Rekrytering & Utveckling AB logotyp

CRM & Lojalitetsspecialist

Publiceringsdatum
10 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Vill du vara en del av ett dynamiskt team som gör stor skillnad? På INGO filar och utvecklar vi vårt koncept och kunderbjudande för att erbjuda våra kunder drivmedel, snabbt och enkelt, till ett så lågt pris som möjligt. Nu söker vi en passionerad CRM & Lojalitetsspecialist som brinner för att skapa starka kundrelationer och utveckla lojalitetsstrategier. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bidra till vår fortsatta framgång? Ansök redan idag!

Vilka är vi?

Marknadsavdelningen på INGO är ett litet team som gör stor skillnad. Tillsammans utvecklar vi INGOs övergripande koncept och kunderbjudande för att attrahera nya och befintliga kunder till att besöka våra stationer oftare. Vi arbetar såväl strategiskt som operativt med flertalet dagliga uppgifter och strategiska projekt. Avdelningen består av tre engagerade medarbetare inom olika specialistområden kopplat till marknad- och kommunikation.

Vi letar nu efter en passionerad kollega som trivs med att arbeta både självständigt och i team för att leverera på högsta nivå!

Vad gör en CRM & Lojalitetsspecialist hos oss?

Som vår specialist inom lojalitet och CRM har du en nyckelposition inom INGOs marknadsavdelning. I nära samarbete med vår marknads- och kommunikationsdirektör bidrar du till att fastställa och uppnå den övergripande marknadsstrategin och affärsmålen för våra två marknader, Sverige och Danmark.

I denna roll får du möjlighet att utveckla, planera och genomföra lojalitetsstrategier och driva aktiviteter från ax till limpa som tar vårt lojalitets- och kunderbjudande till nya höjder. Du är också den primära kontaktpersonen mellan kundtjänst och organisationen, vilket innebär att du ansvarar för att säkerställa resultat, effektivisera processer och se till att vår kundtjänst har tillgång till rätt information.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Analysera och kartlägga hela kundresan för att identifiera förbättringsmöjligheter
  • Implementera strategier för att förbättra kundnöjdhet och lojalitet
  • Skapa och implementera lojalitetsdrivna initiativ och kampanjer
  • Använda dataanalys och kundfeedback för att fatta datadrivna beslut
  • Arbeta krossfunktionellt med andra interna och externa funktioner inom bolagsgruppen
  • Kravställande och agera huvudkontakt mot vår kundservice samt vara rådgivande och agera på komplexa ärenden
Sedan 2012 ägs INGO av det kanadensiska bolaget Alimentation Couche-Tard, som även äger Circle K. Med starka ägare finns inte bara tillgång till kompetens och stöd för att förverkliga INGOs affär, det ger get även stora utvecklingsmöjligheter.

Vem är du?

Du har tidigare erfarenhet inom CRM, och specifikt med lojalitets- och kunderbjudande, och är van vid att omsätta kundinsikter till framgångsrika strategier, planer och aktiviteter.

Du är van att analysera kundbeteenden och marknadsdata samt omvandla dessa till strategier och aktiviteter som når kunderna. Sannolikt har du tidigare erfarenhet från kundservice och är van att hantera kundinteraktioner, vilket gett dig en grundläggande förståelse för kundernas behov och förväntningar. Din självständighet och samarbetsförmåga gör dig till en utmärkt lagspelare. Du är driven, affärsorienterad och har förmågan att skapa engagerande kommunikation för att bygga långsiktiga relationer. För att lyckas i tjänsten är det en fördel om du har en känsla för språk och tycker om att arbeta med skriftlig kommunikation. Har du dessutom tidigare erfarenhet från betalkortssidan är det meriterande.

Det är meriterande om du pratar flytande danska och har goda kunskaper i svenska språket.

Mer om oss och vad du får:

Att du ska ha kul på jobbet och tycka om dina arbetsuppgifter betyder allt för oss på INGO. Och för att trivas hos oss behöver du snabbt kunna anpassa dig till nya omständigheter, gilla att få testa nya idéer och älska att ge service med hög kvalitet.

Vi är verksamma i både Sverige, där vi sitter vid Mariatorget på Södermalm, och i Danmark, med kontor i centrala Köpenhamn. Rollen som CRM & Lojalitetsspecialist kan vara placerad antingen på kontoret i Stockholm eller i Köpenhamn. Rollen omfattar resor mellan kontoren i begränsad utsträckning.

För att stärka vår kultur och öka vårt engagemang arbetar vi aktivitetsbaserat.

Ansökan och mer information

I den här rekryteringen samarbetar INGO med Compass. Du söker tjänsten via länken och vi hanterar ansökningarna löpande, så ansök gärna så snart som möjligt. För mer information om bolaget och tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvariga på Compass, Hans Jansson +46 73 461 36 03 eller Cathrine Tams +45 41 19 51 85. Mer information om INGO finns på: https://www.INGO.se

Vi intervjuar löpande så ansök gärna så välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Compass Rekrytering & Utveckling AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
08 juli 2024 (24 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vår filosofi är enkel - Kom längre för pengarna

Sedan starten 1978 har vi arbetat med filosofin att ingen ska behöva betala mer än nödvändigt för att tanka sin bil. Idag har vi ca 470 stationer i Sverige och Danmark.

Under 40 år har vi trimmat och skalat bort allt onödigt och överflödigt utan att för den sakens skull tumma på kvaliteten. Varje detalj på våra stationer är noggrant uttänkt och standardiserad. Hos oss finns bara exakt det som måste finnas för att du ska kunna tanka din bil, ingenting annat. Det är det som är hemligheten om man vill vara snabb och alltid kunna erbjuda ett lågt pris till alla.