Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Administratör med start omgående till välkänt företag inom telekom

Sista ansökningsdag
29 december 2024 (58 dagar kvar)
Publiceringsdatum
30 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Trivs du i ett varierat arbete med många kontaktytor? Är du tillgänglig omgående och intresserad av en deltidstjänst? Har du dessutom erfarenhet inom administration? Då kan detta vara något för dig!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på deltid, uppskattningsvis mellan 50-75 % som varar i 7 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Bravura söker för kunds räkning en administratör till ett av Sveriges ledande företag inom sin bransch. Mer information ges vid eventuell intervju.

Arbetsuppgifter

I rollen som administratör inom HR-funktionen ansvarar du för en bred och varierad uppgiftsportfölj, med initialt fokus på att hantera och utveckla bilpolicyn i Sverige. Dina arbetsuppgifter omfattar administration av företagets bilflotta genom samordning och löpande uppföljning av leasingavtal, säkerställande av policyefterlevnad samt granskning och förbättring av befintliga riktlinjer. Rollen innebär många kontaktytor internt, där du har ett nära samarbete med både chefer och kollegor, samt löpande kontakt med billeverantör.

Denna tjänst är dynamisk och kräver att du hanterar olika system samt arbetar mycket i Excel för att effektivt kunna följa upp och rapportera kring bilrelaterade data som hållbarhetsinformation, körsträckor, biltyper och kostnader. Som en del av HR-funktionen spelar du en viktig roll i att stödja organisationen genom strategiska och administrativa insatser.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Minst 1 års erfarenhet inom administration/ekonomi
* Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
* Goda kunskaper i Excel
* Goda systemkunskaper, meriterande med kunskap i SAP
* Akademisk examen inom relevanta områden såsom ekonomi, HR eller finans är meriterande
* Tidigare erfarenhet av bildadministration eller inom närliggande område är starkt meriterande.

För att passa i rollen som leveranskoordinator tar du ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och motiveras av att driva ditt arbeta framåt. Du är hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra och för att bidra till organisationens framgång. Vidare är det viktigt att du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt. Som person gillar du att samarbeta, är öppen och social samt är serviceinriktad.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
29 december 2024 (58 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.