Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Systemutvecklare till Tietoevry Tech Services

Sista ansökningsdag
01 november 2024 (60 dagar kvar)
Publiceringsdatum
Idag
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

För dig som arbetar som systemutvecklare och har gedigen kompetens inom C#.NET finns nu en fantastisk möjlighet att få ett jobb du alltid drömt om! Rollen som systemutvecklare på Tietoevry Tech Services passar dig som har en passion för programmering och vill arbeta med spännande kundprojekt inom skogsindustrin. Det här är jobbet du önskat dig sedan den dag du började arbeta, så slösa inte mer tid och sök redan idag!



Om tjänsten

Som systemutvecklare på Tietoevry Tech Services kommer du att ingå i ett team där du arbetar kundspecifikt med kunder inom skogsindustrin. Du kommer att arbeta i agila team som utgår från Falun och ditt arbete kan utföras antingen på kontoret eller hemifrån, var som helst i landet. Du kommer att vara en del av ett fullstack agilt team med utveckling och programmering, där kunden är vår prioritet.

Du erbjuds:

  • Möjlighet till distansarbete
  • Flexibel arbetstid
  • Utvecklingsmöjligheter inom Tietoevry Tech Services
  • En öppen kultur där man behandlar varandra med respekt och medarbetarna värderas högt
  • Bra balans mellan arbete och privatliv

Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work, men du kommer att anställas direkt hos Tietoevry Tech Services.



Arbetsuppgifter
  • Som systemutvecklare på Tietoevry Tech Services kommer du att ha en bred roll där du arbetar med meningsfulla projekt för kunder och bygger långsiktiga relationer.
  • Förstå kundens behov och önskemål
  • Föreslå och implementera lösningar med kundvärde i fokus
  • Arbeta med databasutveckling
  • Arbeta i agila DevOps-team


Kvalifikationer
  • Har en akademisk bakgrund inom IT på universitetsnivå eller KY/YH college eller motsvarande
  • Har mycket goda kunskaper i C# .NET
  • Arbetar som utvecklare eller programmerare och har flerårig erfarenhet.
  • Har ett stort intresse av att förstå kundens behov för att skapa maximalt värde för kund och slutanvändare
  • Brinner för att skapa kund- och affärsnytta
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då kommunikation sker på båda språken

Det är meriterande om du har

  • Kunskaper inom Azure och erfarenhet av att arbeta med SCRUM/Agil metodik.
  • Erfarenhet av att ha arbetat inom industrin, gärna i liknande roll.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Samarbetsinriktad
  • Självgående
  • Problemlösande
  • Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
01 november 2024 (60 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se