Hoppa till innehåll
Kraftsam logotyp

Back office Administratör / SAP After sales

Publiceringsdatum
08 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Känner du för att arbeta på ett stort bolag inom industri som varje år slår sin budget och fortsätter växa. Då har du hittat helt rätt, Kraftsams kund söker just nu sin nästa BackOffice Administratör. Du kommer arbeta i dom norra delarna av Stockholm med personer som besitter gedigen erfarenhet och kommer erbjuda dig en ultimat introduktion för att du så snabbt som möjligt ska komma in i rollen.

Arbetsplatsen är positionerad på vår kunds moderna kontor i Solna och vi tror att du bor i närområdet.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Allmän kontorsadministration
  • Affärsutveckla nuvarande arbetssätt
  • Systemutveckling
  • Automatiseringsarbete
  • Eftermarknadsarbete
  • Organisatoriskt utvecklingsarbete
  • Arbete i SAP
  • Ansvarig för backoffice inventering/inköp
  • Även andra arbetsuppgifter förekommer
Med dessa arbetsuppgifter tror vi att du kommer ha en rolig men också spännande tid hos oss.
Vi värdesätter personlighet och därefter ditt CV. Har du tidigare arbetat med administrativa uppgifter och arbetat i SAP så är det meriterande.
Vidare tror vi att du är duktig på analys och siffror. Du är en problemlösare!

Kompetenskrav:
  • Lägst gymnasieutbildning
  • Meriterande om du även har annan administrativ eller ekonomisk utbildning
  • Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
  • Du är självgående
  • Du har lätt för att strukturera ditt arbete
  • En positiv och glad inställning
  • Meriterande om du även behärskar Officepaketet inkl. Excel.
Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på patricia.contreras@kraftsam.se

Välkommen med din ansökan!
Kraftsam logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
31 augusti 2024 (38 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren