Finsktalande Service Support till BMW Northern Europe
Publiceringsdatum
06 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kontaktperson
Victoria Tjernström
Telefon
Om rollen och dina ansvarsområden
Om dig vi söker
Om BMW
Ända sedan 1928 har BMW utvecklat bilar som strävar efter att ge BMW-föraren den bästa möjliga körglädjen. Drivkraften att alltid tänka nytt har funnits med sedan starten. Alla som kör en BMW ska få den bästa möjliga upplevelsen i en bil präglad av kvalité och framåtanda, en premiumbil fylld av körglädje. Hos BMW börjar allt med passion. Entusiasm för gemensamma projekt gör våra team till en stark enhet där varje åsikt värderas. Det är först när vår kompetens, professionella processer och vår arbetsglädje förenas som vi tillsammans kan forma framtiden. Oavsett vad du önskar - inom BMW hittar du ett brett utbud av avdelningar och discipliner över hela världen där du kan dela din professionella passion med oss.
Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller bland annat en trevlig lunchrestaurang. Detta är ett föräldravikariat som konsult via JUREK och tjänsten är på heltid med tillträde i september. För rätt person finns det stor chans till förlängning. Letar du efter en spännande utmaning? Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos BMW; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abc Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se.
- Ansvara för inkommande produktförfrågningar via telefon/chatt/mail från MINIs kunder.
- Du kommer att vara ansvarig för inkommande digitala affärsförfrågningar från MINIs kunder.
- Fånga upp och följa upp kunder i det digitala flödet.
- Bistå med information om orderhantering, produktionstillgång, leverans, produktfrågor och prisrelaterade frågor.
- Uppdatera produktspecifikation och priser i systemen samt administrera bildorder, interna ordrar och modellutbud i BMWs säljkanaler
- Övriga arbetsuppgifter så som logistik och kundtjänst i samråd med närmsta chef inom Business Developing Center och Sales Operations
Om dig vi söker
- Gymnasieexamen inom ekonomi, eller motsvarande.
- Något års erfarenhet från administration och kundservice.
- Goda kunskaper i finska och svenska i både tal och skrift.
- Förståelse för processer och system.
- Van användare av Office-paketet och har goda kunskaper i Excel.
- Har du erfarenhet från försäljning och kundsupport är det meriterande.
- Du får gärna ha tidigare erfarenhet av företag i förändring.
Om BMW
Ända sedan 1928 har BMW utvecklat bilar som strävar efter att ge BMW-föraren den bästa möjliga körglädjen. Drivkraften att alltid tänka nytt har funnits med sedan starten. Alla som kör en BMW ska få den bästa möjliga upplevelsen i en bil präglad av kvalité och framåtanda, en premiumbil fylld av körglädje. Hos BMW börjar allt med passion. Entusiasm för gemensamma projekt gör våra team till en stark enhet där varje åsikt värderas. Det är först när vår kompetens, professionella processer och vår arbetsglädje förenas som vi tillsammans kan forma framtiden. Oavsett vad du önskar - inom BMW hittar du ett brett utbud av avdelningar och discipliner över hela världen där du kan dela din professionella passion med oss.
Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller bland annat en trevlig lunchrestaurang. Detta är ett föräldravikariat som konsult via JUREK och tjänsten är på heltid med tillträde i september. För rätt person finns det stor chans till förlängning. Letar du efter en spännande utmaning? Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos BMW; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abc Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se.