Hoppa till innehåll
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp

Serviceinriktad kundhandläggare sökes till kund i Nacka!

Sista ansökningsdag
03 oktober 2024 (25 dagar kvar)
Publiceringsdatum
03 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kontaktperson
Elvira Björebäck
Telefon
Ansök nu
Nacka vatten och avfall AB strävar efter att skapa Sveriges främsta vatten- och avfallstjänster för hållbar och kraftfull samhällsutveckling. Vi är ett helägt bolag av Nacka kommun, en av Sveriges mest innovativa kommuner som står inför en stark tillväxt de närmaste åren. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där alla är delaktiga och har ett gemensamt ansvar för att utveckla Nacka vatten och avfall AB i enlighet med affärsidé, mål och strategier samt våra värderingar att vara professionella, nytänkande och hållbara.

Ditt uppdrag som kundhandläggare

Vad är det vi gör? När en medborgare i Nacka kontaktar Nacka vatten och avfall är det du och dina kollegor i kundservicegruppen som är den våra kunder först möter och därav först i kedjan att hjälpa till. De flesta frågor inkommer via telefon eller mail och rör främst frågor om fakturor, avfallshantering, vattenmätaravläsningar och beställningar. Majoriteten av allt inkommande hanteras direkt av dig och dina kollegor på kundservice, vilket också innebär dokumentation i vårt system. Du kommer främst att fokusera på frågor kopplat till avfall.

Din profil

Vi ser att du är en orädd, nyfiken och handlingskraftig person som har förmågan att fatta snabba beslut i ditt arbete. Vidare söker vi dig som tycker det är roligt att möta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Då arbetet innefattar internt och externt samarbete är det viktigt med en hög social kompetens där du lyssnar in, bidrar aktivt och förhåller dig till olika perspektiv. Vi hjälper och stöttar varandra inom arbetsgruppen och det är av stor vikt du tycker om att dela med dig av din kunskap och även tycker om att ta till dig av andras kunskap och erfarenheter. I ditt arbete är du självgående, proaktiv och behöver ha och ha en struktur i ditt arbete och arbetsdag.

Vi söker dig som har;
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Minst ett par års arbetslivserfarenhet av kundservice över telefon
  • Goda IT-kunskaper
  • Vana att arbeta i Teams och Outlook
  • God kommunikativ förmåga att uttrycka sig på både svenska och engelska, i tal och skrift.
Du erbjuds

Vi på Jurek erbjuder en visstidsanställning ute hos vår kund i Nacka, i moderna lokaler i Finntorp, i närheten av Sickla Köpkvarter med goda kommunikationer. Uppdraget är på heltid med start under oktober månad och förväntas pågå till mars månad. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande säkerhetsprövningssamtal och registerkontroll kan komma att genomföras innan anställning. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck på Elvira.bjoreback@jurek.se

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Om Jurek

Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
03 oktober 2024 (25 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.