Kundtjänstmedarbetare
Sista ansökningsdag
12 september 2024 (4 dagar kvar)
Publiceringsdatum
06 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Vi söker en ny kundtjänstmedarbetare till vårt team.
Hos oss blir du företagets röst utåt och får daglig kontakt med våra trevliga kunder, både via telefon och e-post. För att lyckas i rollen behöver du vara bekväm med att arbeta med datorer, då du kommer att använda våra interna system och Office 365.
Som person är du serviceinriktad, positiv och öppen. Du trivs med att hjälpa andra, är tillmötesgående, och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är också lugn, strukturerad och initiativrik, och tar ansvar när det behövs. Vi förutsätter att du har god administrativ och analytisk förmåga samt trivs med att arbeta i olika system.
Om tjänsten är intressant för dig, är du välkommen att skicka in din ansökan med CV.
Arbetsbeskrivning
Hos oss blir du företagets röst utåt och får daglig kontakt med våra trevliga kunder, både via telefon och e-post. För att lyckas i rollen behöver du vara bekväm med att arbeta med datorer, då du kommer att använda våra interna system och Office 365.
Som person är du serviceinriktad, positiv och öppen. Du trivs med att hjälpa andra, är tillmötesgående, och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är också lugn, strukturerad och initiativrik, och tar ansvar när det behövs. Vi förutsätter att du har god administrativ och analytisk förmåga samt trivs med att arbeta i olika system.
Om tjänsten är intressant för dig, är du välkommen att skicka in din ansökan med CV.
Arbetsbeskrivning
- Besvara och hantera inkommande samtal.
- Utföra administrativa uppgifter, såsom hantering av ärenden via e-post, uppdatering och sökning av information i olika system och kanaler, arbete med bokningssystem samt fakturering.
- Hantering av inkommande och utgående post.
- Utgående samtal till kunder och medarbetare.
- Avklarad gymnasieutbildning.
- God datorvana och erfarenhet av Officepaketet samt andra system.
- Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
- Arbetslivserfarenhet från växel och/eller kundtjänst.
- Kunskaper i engelska.
- God kunskap i svenska, avseende tal, läsning och skrift.
- Social kompetens.
- Serviceinriktad och med god datorkunskap.