Hoppa till innehåll

Kontorskoordinator inom HR till konsultuppdrag

Publiceringsdatum
19 april 2024
Antal tjänster
1
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

För kunds räkning söker vi just nu en kontorskoordinator inom HR på 50%, för ett spännande uppdrag med start i augusti, och löpande cirka 6 månader framåt. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Planering/bokning/anmälan av möten • Behjälplig vid interna events och konferenser • Assistera kollega med uppgifter vid behov • Arbetsuppgifter inom HR-administration • Instruera kollegorna i användning av bilpoolsbilar. Vem är du? Personen vi söker till detta uppdrag har: • Relevant eftergymnasial utbildning. • Minst tre års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter • Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska) • Goda kunskaper i Office-paketet och Teams • Körkort för bil Som person tar du initiativ och ansvar, samtidigt som du är drivande och självgående i de olika uppdragen som ligger i befattningen. Du kommer ofta med idéer och nya metoder. Har ett öga för detaljer och ser helheten i känslan på kontoret. Du har lätt för att prioritera om, hålla många bollar i luften samtidigt, och justera efter andras behov och hur dagen blir. Mer om uppdraget Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 50% via Jurek Recruitment & Consulting, med start i augusti 2024 och fram till 31 januari 2025. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email merima.kastrat@jurek.se Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se