Hoppa till innehåll
OnePartnerGroup logotyp

Kundorienterad administratör

Publiceringsdatum
25 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Trivs du i en administrativ roll samtidigt som du får ha nära kontakt med kunder och kollegor? Vill du dessutom arbeta på ett bolag som ligger i framkant vad gäller hållbarhet och miljö? Då kan rollen som administratör till Tekniska verken vara något för dig!  

 

Om Tekniska verken

Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision – vi bygger världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. För oss är det självklart att ta vara på våra medarbetares olikheter genom en inkluderande värdegrund. Vi tycker också att det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald.

 

Om rollen

I rollen som administratör kommer du att hantera varierande administrativa arbetsuppgifter och kundärenden kopplat till ett av Tekniska verkens affärsområden, Vatten och Avfall. Du kommer dagligen ha ett nära samarbete med ditt team, men även andra delar av Tekniska verkens verksamhet. 

Du kommer bland annat att:

  • besvara kundfrågor via telefon och mail
  • återkoppla till kunder utifrån information från våra entreprenörer
  • genomföra registervård och uppdateringar i system
  • skapa underlag till fakturering och sammanställa data i Excel
  • arbeta med övriga administrativa arbetsuppgifter

Du kommer arbeta på plats hos Tekniska verken på Brogatan 1 i Linköping, men vara anställd som konsult hos OnePartnerGroup. Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider, kl. 8-17 måndag till fredag. Uppdraget sträcker från 1 september 2024 och ett år framåt, med chans till förläning. 

 

 

Om dig

Vi söker dig som minst har en examen på gymnasienivå och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift, samt grundläggande kunskaper i engelska. Har du även arbetslivserfarenhet av administration eller kundservice är detta en stor fördel. Som person är du serviceorienterad och kan anpassa ditt budskap efter person, då du kommer att ha många olika kontaktytor. Du samarbetar gärna med andra samtidigt som du gillar att självständigt driva ditt arbete framåt. För att lyckas i rollen behövs även god förmåga att skapa struktur samt ett intresse för att digitalisera och effektivisera administrativa processer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Att du har lätt för att sätta dig in i såväl nya system som nya arbetsuppgifter samt har goda kunskaper i Officepaketet ser vi som en självklarhet. Du innehar även B-körkort.

 

Övrigt

Stämmer beskrivningen in på dig eller någon du känner? Då är du varmt välkommen att ansöka eller dela annonsen vidare! Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång. Tveka därför inte med att skicka in din ansökan redan idag.

Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Rebecka Karlsson på rebecka.karlsson@onepartnergroup.se alternativt på telefonnummer 073 - 049 68 12. Observera att vi på grund av GDPR ej tar emot ansökningar via epost.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

OnePartnerGroup logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
07 juli 2024 (6 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Oavsett om du letar efter ditt första jobb, är en erfaren specialist eller vill utvecklas som ledare kan vi hjälpa dig att hitta ett jobb som passar dig, antingen som anställd hos oss eller genom att du blir rekryterad till företag vi samarbetar med. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.