Hoppa till innehåll
Axcell Fastighetspartner logotyp

Arbetsledare till Axcell Fastighetspartner i Östergötland!

Publiceringsdatum
14 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Har du en förmåga att leda och motivera andra att sträva efter gemensamma mål? Vi på Axcell Fastighetspartner söker nu en arbetsledare som vill vara med och fortsätta utveckla vår verksamhet i Östergötland. Du kommer utgå från kontoret i Linköping och ansvara för vår verksamhet i Östergötland.

I rollen som arbetsledare har du personalansvar samtidigt som du själv arbetar ute hos våra serviceavtalskunder. Du blir en central länk mellan kunder, medarbetare och vår administration. Du ansvarar för att aktivt vidareutveckla både befintliga och nya affärsrelationer. Östergötland är ett av våra tillväxtområden och står inför en spännande framtid, där du har ett stort ansvar i dess fortsatta utveckling. Teamet består av fastighetstekniker och fastighetsskötare som alla brinner för att leverera god service till våra kunder.

Låter detta som din nästa utmaning? Varmt välkommen med din ansökan!

Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas.

Arbetsuppgifter

Som arbetsledare på Axcell Fastighetspartner är du ansvarig för den operativa arbetsledningen inom ditt arbetsområde. Du har ett operativt personalansvar, med ansvar för bl.a. tidattestering, medarbetarsamtal, lönesättning och arbetsmiljöansvar. Du arbetar nära kunderna och har som uppgift att på ett affärsmässigt sätt utveckla relationen och affären. Du arbetar med avtal- och merförsäljning hos både nya och befintliga kunder.

Inom din arbetsgrupp ansvarar du bland annat för:
  • Planering av verksamhetens projekt, underhållsplaner, fasta serviceåtagande (samarbetsavtal) och löpande uppdrag. Inom detta ingår även att lämna anbud och offerter.
  • Ledning och styrning av medarbetare inom serviceavdelningen.
  • Ansvar för beläggningsrapporter för arbetsgruppen.
  • Det övergripande ekonomiska ansvaret för arbetsgruppen.
  • Försäljning av fastprisprojekt och löpandeprojekt mot avtalskunder
  • Ansvarig för resurstillgång t.ex. rekryteringar inom din serviceavdelning.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Gymnasial utbildning
  • Teoretisk utbildning inriktad mot ditt arbetsområde/intilliggande branscher eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
  • God systemvana
  • Goda kunskaper i Office
  • B-körkort
  • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Du har förmågan att leda och motivera andra att sträva efter samma mål. Du har förmågan att se helheten och är duktig på att planera och organisera. Du skapar ett långsiktigt förtroende hos våra kunder och ett gott arbetsklimat internt. Du har intresse för utveckling och förbättring av verksamheten. Du är som person driven, prestigelös och lojal.

Social hållbarhet

Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård - en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör!

Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar!

Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR.

Övrig information
  • Start: Enligt överenskommelse
  • Lön: Enligt överenskommelse
  • Plats: Linköping
  • Omfattning: Heltid
  • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00
Ansökan
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta David Andersson på +46735121545.

Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2024-09-14.

Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.
Axcell Fastighetspartner logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
14 september 2024 (30 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

PropTech Energy är en koncern med tre innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner och P2 Energi. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov.Vi finns på ett 30-tal platser i landet och har totalt cirka 400 medarbetare.