Hoppa till innehåll

Koordinator inom avvikkelsehantering (NCC)

Publiceringsdatum
09 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vill du vara en nyckelspelare i arbetet med att minska NCC/felkostnader? Vi söker nu en driven och självständig person som vill stärka teamet inom avvikelsehantering. Om företaget Företaget möter den ökade efterfrågan på energi i över 90 länder och bidrar till att skydda vårt klimat. Med över 94 000 anställda genererar de elektricitet för 16% av världens befolkning och strävar efter hållbar, pålitlig och ekonomiskt överkomlig energi genom innovativa teknologier. Företaget utvecklar gasturbiner och kraftanläggningar för global användning och har en omfattande serviceorganisation. Med 3000 medarbetare i Finspång och en årlig omsättning på cirka 10 miljarder kronor är företaget en betydande aktör inom energiteknik. Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta parallellt med en annan konsult i 3-4 månader för att sedan ta över som huvudkoordinator. Du kommer att samarbeta med ett centralt team samt kontaktpersoner inom företaget för att analysera och hantera NCC. Din insats kommer att vara avgörande för att utveckla och förbättra våra processer och verktyg. Dina arbetsuppgifter (uppskattad omfattning inom parentes): -Utveckla och förtydliga processer och verktyg samt tillhörande utbildning (10%) -Koordinera ärenden med befintliga resurser (20%) -Stötta verksamheten i grundorsaksutredningar (25%) -Säkerställa att verksamheten inför förbättringar kopplat till grundorsaksutredningar (25%) -Analysera och sammanställa NCC (10%) -Delta i andra projekt och initiativ på avdelningen (10%) Din profil Vi söker dig som är självständig, drivande och resultatinriktad med förmåga att snabbt skapa dig ett nätverk. Du är bra på att skapa och upprätthålla struktur och har en stark förmåga att kommunicera och utbilda. Du förstår, analyserar och kan till viss del utveckla processer, vilket gör dig till en viktig tillgång i vårt team. Formella krav för denna tjänst: -Du talar och skriver flytande svenska och engelska -Du har goda kunskaper i Excel och PowerPoint för att kunna sammanställa rapporter och presentationer Meriterande erfarenheter och utbildning: -Högskoleutbildning inom ekonomi, IT eller logistik -Erfarenhet av projektledning, Lean, verksamhetsutveckling, avvikelsehantering och att driva workshops Ansökningsförfarande Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Ida Gjärdman, ida.gjardman@skill.se eller ring Tel: 011- 19 94 70. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
08 augusti 2024 (12 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se