Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Junior orderadministratör med start omgående

Sista ansökningsdag
22 december 2024 (51 dagar kvar)
Publiceringsdatum
23 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en serviceminded person som trivs i en koordinerande roll med många kontaktytor både internt och externt? Vill du arbeta i en roll där du får ta ägandeskap och arbeta självständigt? Vi söker dig som motiveras av nya utmaningar i arbetet och som trivs med många kontaktytor.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i nio månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Transtema. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Transtema Network Services AB bygger och underhåller nätinfrastruktur i Sverige och är en av de ledande leverantörerna inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services AB ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. Transtema Network Services AB har som målsättning att 2025 vara Sveriges mest kompetenta och engagerade entreprenör.

Arbetsuppgifter

I rollen som orderadministratör kommer du ansvara för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon från både interna och externa parter som exempelvis fälttekniker, kunder och slutkunder. Via de inkommande ärendena ansvarar du sedan för att exempelvis boka in tid för installationer, bygga arbetsorders och rapportera avvikelser. Samtliga ärenden registrerar du i företagets centrala ärendehanteringssystem. Du tillhör ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar med att utveckla organisationen och de interna processerna.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasial utbildning
* Erfarenhet av administration och kundkontakt
* Goda kunskaper i Office-paketet
* Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du som söker tjänsten har lätt för att arbeta med olika typer av människor och tycker om att kommunicera med stora kontaktytor. Du är duktig på att hantera en varierad arbetsbelastning samt vet hur du ska driva dina egna processer framåt. Du har förmågan att agera snabbt och du är bekväm med att fatta beslut och agerar utifrån dessa. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information

Start: 18 november
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderberedare, orderhanterare, orderadministratör, orderkoordinator, ordermottagare, kundmottagare, kundkoordinator, kundsamordnare, kundbokare, kundtjänst, kundservice, mötesbokare, service, administration, order, heltid, Göteborg

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
22 december 2024 (51 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.