Kundtjänstmedarbetare för omgående start
Sista ansökningsdag
24 november 2024 (23 dagar kvar)
Publiceringsdatum
31 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
OIO söker tillsammans med vår samarbetspartner en svensktalande kundtjänstmedarbetare för omgående start. Uppdraget är långsiktigt med placering i centrala Göteborg. Rollen lämpar sig bäst för dig som trivs i en social miljö, med stort fokus på kundkontakt och att skapa goda upplevelser. Du kommer ingå i en grupp där kulturen präglas av god sammanhållning, hög energi och lagkänsla.
Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att ha huvudansvar för att ge support till privatkunder via telefon, e-post och chatt. Samtalen kommer att variera och beröra ärenden såsom frågor om bolagets produkter, tjänster och fakturor. Fokus vid varje kundkontakt är att skapa en god upplevelse och att stötta kunden i att hitta svar eller lösningar på eventuella problem. Du kommer även hantera viss administration relaterad till bolagets kunder.
Vi söker sig som
Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO med start omgående eller efter överenskommelse.
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att ha huvudansvar för att ge support till privatkunder via telefon, e-post och chatt. Samtalen kommer att variera och beröra ärenden såsom frågor om bolagets produkter, tjänster och fakturor. Fokus vid varje kundkontakt är att skapa en god upplevelse och att stötta kunden i att hitta svar eller lösningar på eventuella problem. Du kommer även hantera viss administration relaterad till bolagets kunder.
Vi söker sig som
- Har en uttagen gymnasieexamen
- Har minst 1 års erfarenhet av service och/eller administration
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO med start omgående eller efter överenskommelse.
- Omfattning: Heltid
- Start: Omgående
- Placering: Centrala Göteborg
- Lön: Fast månadslön
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.