Områdeschef till Kamux - Sundsvall
Sista ansökningsdag
20 december 2024 (33 dagar kvar)
Publiceringsdatum
22 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kamux söker nu en engagerad Områdeschef till vår anläggning i Sundsvall som vill ta ansvar och leda den till nya framgångar. I denna spännande roll kommer du att få möjlighet att optimera verksamheten, maximera försäljningsresultat och utveckla personalen genom ett aktivt och coachande ledarskap. Vår företagskultur präglas av ambition, tillväxt och innovation, och vi strävar alltid efter att vara bäst i det vi gör. Vårt mål är enkelt: att göra det så smidigt som möjligt för våra kunder att hitta rätt bil till rätt pris.
Vill du ta ledningen och chansen att bli en del av ett framgångsrikt företag som siktar mot att bli den största begagnat-handlaren i
Europa? Då kan det vara dig vi söker!
Vill du ta ledningen och driva framgång för Kamux anläggning?
Som Områdeschef hos Kamux kommer du att ha en central roll där du ansvarar för att säkerställa att vår anläggning i Sundsvall överträffar sina försäljningsmål genom att noggrant analysera resultat och följa upp prestationer. Du arbetar kontinuerligt med att identifiera förbättringsmöjligheter och optimera verksamheten för att säkerställa att den följer Kamux processer och rutiner. En viktig del av ditt uppdrag är att se till att våra lager är effektivt hanterade och att rätt antal bilar finns tillgängliga för försäljning.
Dina ansvarsområden inkluderar även:
Vi söker dig!
För att bli framgångsrik i rollen som områdeschef ser vi att du har gedigen erfarenhet från bilbranschen med fokus på begagnataffären från en ledande roll med personalansvar. Du har ett coachande förhållningssätt till ditt team och dokumenterad erfarenhet inom försäljning och av att leda en eller flera anläggningar med goda resultat och lönsamhet. Vidare är du driven och resultatinriktad med förmågan att inspirera och leda andra samt har god förståelse för affärsutveckling och lagerhantering.
Flytande i engelska och svenska i både tal och skrift samt B-körkort är ett krav då resor ingår i tjänsten.
Låter detta som en utmaning för dig? Sök tjänsten idag!
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in ditt CV och personliga brev så fort som möjligt, dock senast 30 november.
Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar på andra sätt än via vårt rekryteringssystem.
För frågor om tjänsten kontakta regionchef Marcus Ekfeldt på marcus.ekfeldt@kamux.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du ta ledningen och chansen att bli en del av ett framgångsrikt företag som siktar mot att bli den största begagnat-handlaren i
Europa? Då kan det vara dig vi söker!
Vill du ta ledningen och driva framgång för Kamux anläggning?
Som Områdeschef hos Kamux kommer du att ha en central roll där du ansvarar för att säkerställa att vår anläggning i Sundsvall överträffar sina försäljningsmål genom att noggrant analysera resultat och följa upp prestationer. Du arbetar kontinuerligt med att identifiera förbättringsmöjligheter och optimera verksamheten för att säkerställa att den följer Kamux processer och rutiner. En viktig del av ditt uppdrag är att se till att våra lager är effektivt hanterade och att rätt antal bilar finns tillgängliga för försäljning.
Dina ansvarsområden inkluderar även:
- Budget- och resultatansvar för samtliga anläggningar, inklusive uppföljning avekonomiska rutiner.
- Personalansvar där du leder, coachar och utvecklar teamet samt ansvarar för rekrytering och introduktion av ny personal.
- Säkerställande av en trygg och säker arbetsmiljö enligt lagar, regler och Kamux riktlinjer.
- Upprätthållande och utveckling av relationer med externa samarbetspartners för att främja affärsmöjligheter.
- Samarbeten med interna funktioner och andra anläggningar för att optimera verksamheten och skapa ett starkt resultat.
Vi söker dig!
För att bli framgångsrik i rollen som områdeschef ser vi att du har gedigen erfarenhet från bilbranschen med fokus på begagnataffären från en ledande roll med personalansvar. Du har ett coachande förhållningssätt till ditt team och dokumenterad erfarenhet inom försäljning och av att leda en eller flera anläggningar med goda resultat och lönsamhet. Vidare är du driven och resultatinriktad med förmågan att inspirera och leda andra samt har god förståelse för affärsutveckling och lagerhantering.
Flytande i engelska och svenska i både tal och skrift samt B-körkort är ett krav då resor ingår i tjänsten.
Låter detta som en utmaning för dig? Sök tjänsten idag!
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in ditt CV och personliga brev så fort som möjligt, dock senast 30 november.
Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar på andra sätt än via vårt rekryteringssystem.
För frågor om tjänsten kontakta regionchef Marcus Ekfeldt på marcus.ekfeldt@kamux.se.
Vi ser fram emot din ansökan!