Affärskoordinator till globalt bolag - Deltid
Sista ansökningsdag
10 november 2024 (9 dagar kvar)
Publiceringsdatum
23 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Till vår kund söker vi en driven affärskoordinator som vill vara med och koordinera projekt och driva administrativa processer och framåt. Vår kund är en ledande global aktör inom teknik och samhällsbyggnad. Det här är en spännande möjlighet för dig som gillar struktur, har ett öga för detaljer och vill vara spindeln i nätet i ett team med hög samarbetsvilja som erbjuder mycket frihet under ansvar.
Om rollen
Som affärskoordinator spelar du en central roll i att hålla ihop viktiga administrativa uppgifter och processer. Du kommer bland annat att:
Vi söker dig som
Tjänsten är initialt på deltid (50%). Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO. Avsikten är att anställningen ska gå över till vår partner efter en period. Du kommer att ha stor frihet att självständigt planera dina dagar och kan arbeta både från kontoret i centrala Göteborg och på ditt hemmakontor. Start omgående eller efter överenskommelse.
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig.We are as picky as you are.
Om rollen
Som affärskoordinator spelar du en central roll i att hålla ihop viktiga administrativa uppgifter och processer. Du kommer bland annat att:
- Hantera inkommande anbud samt koordinera dessa vidare internt
- Sammanställa offerter utifrån underlag
- Fakturahantering och säkerställa att kunddata ligger korrekt och uppdaterad
- Stödja tre gruppchefer genom att administrera samarbetsavtal, underlag och processer kopplade till konsultuppdrag.
Vi söker dig som
- Har en uttagen gymnasieexamen
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
- Har erfarenhet av administrativt arbete och trivs med att arbeta självständigt
- Är strukturerad och drivs av att hjälpa andra och hålla ordning i komplexa processer
- Är bekväm med att skriva offerter och sammanställa underlag
- Är van vid att arbeta med flera olika system dagligen, det är meriterande om du har tidigare arbetat i Maconomy
Tjänsten är initialt på deltid (50%). Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO. Avsikten är att anställningen ska gå över till vår partner efter en period. Du kommer att ha stor frihet att självständigt planera dina dagar och kan arbeta både från kontoret i centrala Göteborg och på ditt hemmakontor. Start omgående eller efter överenskommelse.
- Omfattning: Deltid, kontorstider
- Start: Omgående
- Placering: Centrala Göteborg
- Lön: Timlön
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig.We are as picky as you are.