Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Junior koordinator / administratör till stort och välkänt företag

Sista ansökningsdag
03 december 2024 (59 dagar kvar)
Publiceringsdatum
04 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Har erfarenhet av servicerelaterat arbete och vill arbeta i en administrativ och koordinerande roll? Är du tillgänglig för start 1/11? Vi söker dig som värdesätter att samarbeta med andra samtidigt som du tar ansvar för dina arbetsuppgifter.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 1/11 och som initialt sträcker sig fyra månader framåt. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget, det finns mycket goda chanser till förlängning.

Om företaget

Vi kan per idag inte berätta vilket företag det gäller, givetvis kommer du att få reda på det under processens gång - som senast när du är på intervju hos oss.

Arbetsuppgifter

Som bokningsadministratör ansvarar för att administrera, registrera och dokumentera inkommande flöde. Du arbetar främst mot företagskunder, där du tar emot leveransinformation och sedan skapar en order som ska behandlas internt. Dina ärenden tar du emot via både telefon och mail och du kommer även arbeta med många återkommande kunder. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och erbjuds en introduktion. Din roll kan beskrivas som en administrativ och koordinerande funktion, med syftet att, tillsammans med dina kollegor, skapa ett effektivt logistiskt flöde.

* Administrera, registrera och koordinera inkommande information eller order
* Arbetar i nära samarbete med dina kollegor och erbjuds en gedigen introduktion

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasieutbildning
* Erfarenhet av administrativt arbete samt att du arbetat i ett servicerelaterat arbete, exempelvis butik eller kundtjänst
* Du har god dator- och systemvana
* Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: 1/11 2024
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
03 december 2024 (59 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.