Hoppa till innehåll
Bilia logotyp

Kundservicemedarbetare

Publiceringsdatum
22 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Bilia satsar på tillväxt och behöver fler engagerade medarbetare. Nu söker vi en ny kollega till vårt härliga Firstline team. Nu söker vi dig som vill följa med på resan och vara med att utveckla verksamheten och bidra till en bättre upplevelse för våra kunder och kollegor.

Vi söker dig som är glad, positiv och en mycket serviceinriktad person som med stort engagemang delar vår målsättning att blir branschens bästa servicebolag!

Varför välja Bilia

Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar.

Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner.

Om tjänsten:

Som Kundservicemedarbetare på Firstline kommer du att arbeta på Bilias centrala Kundservice och ingå i ett team med mycket energi och målmedvetenhet. Som Kundservicemedarbetare kommer du arbeta med att bemöta Bilias kunder i en första kontakt via telefon, för att sedan hjälpa kunden direkt i första samtalet eller styra dem rätt i vår organisation. Du kommer därmed vara vårt röst utåt och vara en viktig första kontakt! Vi kommer löpande utveckla en passande lösningsgrad så att vi på bästa och effektivast sätt kan hjälpa våra kunder! För att trivas i rollen skall du brinna för att leverera service i världsklass samt motiveras av att ge det lilla extra!

Vad vi önskar av dig:
  • Du har minst gymnasiekompetens och några års yrkeserfarenhet från serviceyrket eller liknande, där du haft daglig kontakt med kunder via telefon.
  • Du är en mycket van datoranvändare och snabb på tangentbordet.
  • Det hörs tydligt att du utan svårighet kan uttrycka dig på både engelska och svenska, i både tal och skrift.
Vi söker dig som är mycket serviceinriktad med kundernas och kollegornas bästa i ständigt fokus. Som person är du utåtriktad, har ett positivt sätt att kommunicera på och trivs med kundens behov som en självklar utgångspunkt i ditt arbete. Du är även en lagspelare som inte är rädd för att växla upp vid toppar och självklart är du punktlig, har hög arbetsmoral och tar eget ansvar för ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet!

Bilia genomsyras av en äkta vilja att ge god service och se nöjda kunder. Då är det av yttersta vikt att våra medarbetare är både kompetenta och engagerade! Självklart får du en god introduktion när du börjar för att snabbt komma in i verksamheten och företagskulturen.

Anställningsform, omfattning, placeringsort

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid i Västerås, med inledande 6 månaders provanställning. Schemalagd arbetstid vardagar mellan 07.00 - 18.00. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!
Bilia logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
19 maj 2024 (16 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren