Hoppa till innehåll

Projektadmin till AFRY Varberg

Publiceringsdatum
10 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Är du en strukturerad person med hög social kompetens och en bra administrativ förmåga? Här får du chansen att vara spindeln i nätet i spännande projekt mot energisektorn! OM FÖRETAGET AFRY är ett välkänt bolag som är ett av Sveriges ledande teknikkonsulter. Företaget är internationellt och har cirka 16000 anställda och erbjuder dig bra förmåner samt en flexibel och omväxlande arbetsplats där du är med och påverkar din vardag och utveckling. Mer information om vår kund ges vid intervjutillfället. DINA ARBETSUPPGIFTER I din arbetsroll som projektadmin kommer du att vara spindeln i nätet för att på bästa sätt möjliggöra bolagets olika åtaganden. Du är bra på att koordinera och administrera och är duktig på att kommunicera väl både muntligt och skriftligt. I rollen som projektadmin arbetar du i ett eller flera projekt samtidigt. Du kommer att vara placerad ute hos företagets kund som verkar inom kärnkraftsindustrin och projekten kan handla om underhållsarbete för diverse maskiner och byggnader och även vara olika tekniska utredningar där teknisk dokumentation behövs. I rollen ingår en hel del admin så för att trivas i rollen tror vi att du drivs av att skapa struktur. DIN PROFIL Vi söker dig som på något sätt jobbat administrativt eller koordinerande tidigare. Du talar svenska, har en konsultmässig personlighet och är ödmjuk. För att trivas har du en bra social kompetens, är initiativtagande och har en god struktur i ditt arbetssätt. Du tycker om administrativt arbete och är flexibel. Skallkrav Tidgare arbetslivserfarenhet av admin/koordineringGoda kunskaper inom office-paketet Pratar och skriver flytande svenska och engelska Körkort B Meriterande Erfarenhet av att arbeta som koordinator/administratör mot byggbranschen, processindustrin eller annan teknisk inriktning Intresse för eller erfarenhet av kärnkrafts- och/eller energibranschen Arbetslivserfarenhet av koordinering/admin Teknisk eller praktisk bakgrund från industri/energibranschen OM OSS Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. VILLKOR Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Placeringsort: Varberg Omfattning: Heltid, 100 % Arbetstider: 8-17
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
12 augusti 2024 (16 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se