Hoppa till innehåll

Backofficemedarbetare till Rusta!

Publiceringsdatum
15 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vill du vara en del av ett dedikerat team som fokuserar på service och kvalitet? Rusta söker en Backoffice-medarbetare som tar ansvar för att lösa problem och säkerställa enastående kundupplevelser. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av deras centrala verksamhet är du med och stärker upp teamet och driver utvecklingen framåt!Om rollen:I rollen som Backoffice-medarbetare på Rusta är service och kundfokus en självklarhet. Du trivs med att lösa problem och hantera kunder av alla slag i en miljö präglad av serviceanda, kvalitetsfokus och resultatdrivenhet.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

  • Kommunikation med kunder och varuhus genom att hantera ärenden gällande reklamationer och Club Rusta.
  • Säkerställande av hemleveransprodukter och e-handelsbeställningar.
  • Ansvar för kunddialog i sociala medier.
  • Hantering av DHL-ärenden, inklusive transportskador, reservdelar och försäkringsärenden.
  • Uppföljning av kvalitetsarbete och interna klagomål.
  • Administration av presentkort och milersättning.
  • Kontakt med ARN/Förbrukarrådet vid behov.

Tjänsten är placerad på Rustas huvudkontor i Upplands Väsby och du rapporterar till Head of Customer Service.

Vi söker dig:Som person är du lyhörd för kundens behov och har en naturlig förmåga att sätta dig in i nya system. För att trivas som Backoffice-medarbetare hos oss uppskattar du administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du är utåtriktad och har en stark serviceinriktning. Du trivs i ett dynamiskt och högt arbetstempo och har lätt för att skapa nya kontakter både internt och externt. På Rusta får du möjlighet att kontinuerligt lära dig nya saker och utvecklas i en stimulerande arbetsmiljö.Vi ser också att du

  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande
  • Har mycket god dator och systemvana samt goda kunskaper i Microsoft Officepaketet
  • Har tidigare erfarenhet av administration, försäljning och/eller andra serviceyrken

Meriterande om du har språkkunskaper i andra nordiska språk eller tyska.

Praktisk information:Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas med goda förmåner Placering: Upplands Väsby Arbetstider: Kontorstider (mån-fre 08.00-17.00)Tack för att du överväger att bli en del av Rusta. Om du vill lära dig mer om oss på Workz och hur vi skapar meningsfulla arbetsmöjligheter, besök vår webbplats här. För frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på rekrytering@workz.se. Vi ser fram emot att höra från dig och möjligheten att välkomna dig till teamet hos Rusta!

Om RUSTARusta är en väl etablerad detaljhandelskedja som erbjuder hem- och fritidsprodukter. Sedan starten 1986 har vi vuxit till över 200 varuhus spridda över flera länder. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, vilket möjliggör ett brett sortiment av högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser. Genom stora volymer och effektiv logistik strävar Rusta alltid efter att göra det enkelt för sina kunder att handla hos dem.

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se