Självgående avdelningsassistent till Scania
Som avdelningsassistent kommer du att ha ett stort administrativt ansvar och du kommer att arbeta nära avdelningschefen och stötta i det dagliga arbetet. Arbetet utförs på plats hos Scania med möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Supportera avdelningens chefer administrativt.
* Ansvara för att beställa utrustning till och ordna behörigheter för nyanställda.
* Medverka vid ledningsgruppsmöten och ta anteckningar.
Om dig:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och kan hantera varierande arbetsuppgifter. Du bör vara självgående och ha förmågan att ta egna initiativ. Vi ser gärna att du är organiserad och kan arbeta effektivt både självständigt och i team. Du trivs i en föränderlig miljö och har en god känsla för service.
Krav:
* Tidigare erfarenhet av administrativt arbete och liknande arbetsuppgifter
* Kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska, både i tal och skrift
Viktigt för tjänsten är att du är självgående och kan planera ditt arbete självständigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Scania:
Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vill du vara med på resan? Vill du hjälpa oss att skapa en kreativ och effektiv miljö där vi tillsammans leder avdelningen mot framtida utmaningar?
Anställningsform:
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid via Adecco med start omgående och pågår inledningsvis i sex månader.
Kontaktuppgifter:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria von Schantz via Adeccos växel på 010- 173 73 00.
För frågor gällande registrering, vänligen kontakta supporten via info@adecco.se.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Assistent, Administrativt arbete, Kontor, Fordonsindustrin, Scania, Adecco