Kundtjänstmedarbetare till Nordic Infucare!
Sista ansökningsdag
15 december 2024 (33 dagar kvar)
Publiceringsdatum
05 november 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du pedagogisk & serviceinriktad och på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support/kundservice? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som teknisk support till detta bolag!
I rollen som Tech Support Agent kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på medicinska instrument. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
- Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär.
- Vara spjutspetsen när det kommer till teknisk support.
- Ansvara för hela reklamationsflödet.
- Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser.
I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på både svenska & engelska.
Personprofil
Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter.
Vi söker dig som tidigare har arbetet i en liknande roll eller kommer från butik-eller restaurangbranschen. Som person är du inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer.
För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet.
Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse.
Plats: Alvik, Stockholm.
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kommer att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”.
Är du pedagogisk & serviceinriktad och på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support/kundservice? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som teknisk support till detta bolag!
I rollen som Tech Support Agent kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på medicinska instrument. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
- Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär.
- Vara spjutspetsen när det kommer till teknisk support.
- Ansvara för hela reklamationsflödet.
- Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser.
I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på både svenska & engelska.
Personprofil
Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter.
Vi söker dig som tidigare har arbetet i en liknande roll eller kommer från butik-eller restaurangbranschen. Som person är du inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer.
För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet.
Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse.
Plats: Alvik, Stockholm.
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kommer att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”.