Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Office Management Coordinator

Sista ansökningsdag
08 december 2024 (59 dagar kvar)
Publiceringsdatum
09 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en positiv och engagerad person med god erfarenhet av service? Trivs du i en roll där du dagligen träffar många människor, i en fartfylld och dynamisk miljö? Vi söker dig som motiveras av att förmedla god service och som vill arbeta i en roll med varierade arbetsuppgifter.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Företaget är marknadsledande inom logistikbranschen och belägna i Solna.
Vi berättar mer på en intervju!

Arbetsuppgifter

I rollen som Office Management Coordinator ansvarar du för samtlig service och drift av huvudkontoret i Solna. I ansvarsområdet ingår drift och bemanning av reception, hantering och utvärdering av avtal, övergripande service och utveckling av kontorslokalerna, administration samt fakturahantering. Du har personalansvar för Office Management Assistant och tillsammans tar ni emot besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för konferensrummen så det är i ordning efter möten samt att lokalerna är i bra skick. Vidare är du kontaktperson gentemot parkeringsbolag samt för kollegor i huset som har synpunkter/önskemål och du har hand om alla större centrala inköp till huvudkontoret. I rollen som Office Management ansvarar du även för att schemalägga samt arbetsleda och coacha. Du hjälper till och organiserar events samt är kontaktperson mot extern leverantör.

Konkreta arbetsuppgifter:
* Ansvar för samtlig service och drift av kontoret
* Välkomna besökare
* Kontaktperson internt och externt
* Avtalshantering
* Ansvar för större centrala inköp
* Personalansvar och schemaläggning
* Organisera events

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Minst ett års erfarenhet av en roll inom service gärna som receptionist
* Administrativ erfarenhet
* Erfarenhet av fakturahantering
* Erfarenhet som teamleader, gruppchef eller liknande
* Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
* God datavana och kunskaper i Officepaketet
* Meriterande med vana av brandövningar/utrymningsövningar

Som person är du lyhörd och har en positiv och flexibel inställning samt agerar professionellt och du trivs i en händelserik miljö där du arbetar lösningsorienterat och proaktivt. Du är social och gillar att ge god service till såväl besökare som kollegor och gör alltid ditt bästa för att nå goda resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta med arbetsuppgifter som spänner från högt till lågt. Du ser vad som behöver göras och strukturerar och organiserar detta så inga detaljer glöms bort. Vidare har du lätt för att ta egna initiativ samt har en förmåga att ligga ett steg före och du har en hög integritet.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående, med hänsyin till uppsägningstid
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
08 december 2024 (59 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.