Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Facility Manager / Kontorsservicemedarbetare till If

Publiceringsdatum
29 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Har du erfarenhet av kontorsservice och trivs med att driva egna mindre projekt? Är du en initiativtagande och självgående person som brinner för att ge personlig service? Då är den här tjänsten något för dig. Hos If Skadeförsäkring erbjuds du en bred och varierad roll hos ett företag som präglas av en familjär kultur.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos If. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

If är det ledande sakförsäkringsbolaget i Norden med 3,7 miljoner kunder och ägs av det finländska börsnoterade Sampokoncernen och har verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Baltikum. Inom affärsområde Privat erbjuder If sina kunder skadeförsäkringar inom områdena villa/hem, bil och hälsa - såsom barn-, vuxen-, gravid, liv- och olycksfallsförsäkringar. Affärsområde Företag erbjuder försäkringar inom din verksamhet, företagets fordon, du och dina anställda, saker, maskiner och varor samt fastigheter.

Kontorsservice är en del av den nordiska enheten Group Services och består idag av 20 medarbetare i Sverige. Vi finns på kontoren i Stockholm, Nyköping, Malmö, Göteborg, Sundsvall & Halmstad. Kontorsservice ansvarar för Ifs kontor och för funktionerna växel, reception, dokumenthantering, inköp och internservice. Vidare ingår även ansvar för faciliteter som lokalvård, personalmatsalar, personalparkering, växter, frukt och teknik.

Arbetsuppgifter

Som kontorsservicemedarbetare har du en central och viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt, där dina arbetsuppgifter kommer vara att leverera service till Ifs kunder utefter uppdrag och uppsatta mål inom Ifs olika funktioner. Rollens primära inriktning kommer att vara mot intern fastighetsservice. Vilket bland annat innebär att hantera och utföra inkomna ärenden det interna ärendehanteringssystemet baserat på kunders önskemål, det kan röra sig om ärenden kopplat till fysiska flyttar inom kontoret, önskemål gällande kontorsmöbler, reparationer eller montering av möbler samt övrig kontor-och teknisk utrustning. Arbetet i sig är emellanåt fysiskt krävande med en del tunga lyft.

Vid behov supporterar du även vid behov med bland annat bemanning av receptionen, en del där du hanterar mejl samt kundsamtal via växeln och ansvarar för att leverera god service och support till interna och externa kunder, leverantörer och samarbetspartners.

Detta är en roll med variation där du hanterar olika typer av arbetsuppgifter som uppkommer under det dagliga arbetet och dina dagar kommer att skilja sig åt. Denna tjänst erbjuder utvecklingsmöjligheter för rätt person där man kan få chansen att vara med i både nationella och nordiska projekt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* God datorvana - Office 365, Outlook, Teams
* Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift, både på svenska och engelska
* B-körkort
* Meriterande med att ha arbetat inom Facility Management

För att trivas i rollen tycker du om att ge god personlig service och hjälpa andra, du sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du driver ditt eget arbete framåt självständigt och tar dig an dina åtagande med stort ansvar. Vidare är du strukturerad, noggrann i ditt arbete och du lämnar inte något ogjort. Du har slutligen en förmåga att arbeta i ett högt tempo och trivs i en organisation där samarbetsförmåga värdesätts högt.

Övrig information

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Bergshamra
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
27 september 2024 (59 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.