Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Operation coordinator till bolag inom fastighetsbranschen

Sista ansökningsdag
01 november 2024 (60 dagar kvar)
Publiceringsdatum
Idag
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Har du erfarenhet av en roll inom fastighetsbranschen och vill utvecklas vidare i en administrativ och koordinerande roll? Är du bra på att planera och samordna, har du lätt för att prata med människor och ge support med god service? Då finns här en ypperlig möjlighet för dig - vi söker en Operation Coordinator. Välkommen in med din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval.



Om tjänsten

Nu söker vår kund inom fastighetsbranschen förstärkning! De söker en Operation Coordinator med teknisk bakgrund som vill ansluta sig till företaget och vara en viktig och avgörande funktion för deras kundavtal. Uppdraget förväntas pågå fram till årsskiftet. Har du erfarenhet av rollen som fastighetstekniker eller motsvarande inom bygg- eller fastighetsbranschen och vill ta klivet mot en mer administrativ och koordinerande roll kan detta vara något för dig. Du kommer även arbeta tätt med Teknisk Förvaltare och få god insikt i dennes roll.

Tjänsten innebär en bred roll där du stöttar och utvecklar verksamheten och ansvarar för bland annat orderhantering, koordinering, dispatching, kontakt med tekniker samt faktureringsadministration inom uppdraget. Du kommer agera som support till tekniker ute på site och ha tätt samarbete med övriga koordinatorer. I rollen kommer du ges stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling och man ser gärna att du är drivande, bidragande och vill växa långsiktigt tillsammans med bolaget. Visst låter det intressant!



Kvalifikationer
  • Fullgjord gymnasial utbildning.
  • Tidigare minst 2-3 års arbetslivserfarenhet inom liknande administration.
  • Praktisk erfarenhet av ekonomirelaterat arbete såsom fakturahantering.
  • Mycket goda kunskaper i Officepaketet.
  • Goda kunskaper inom SAP och Faciliate.

Det är meriterande om du har

  • Kunskap om installationsbranschen

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Utöver det ovan nämnda söker vi dig som är framåt; du har en mycket god kommunikativ förmåga, är en stark lagspelare och affärsdriven samordnare. Du är en s.k "people person". Du är lösningsorienterad och proaktiv, du driver dig själv och ditt arbete framåt. Du vill vara med och bidra och växa tillsammans med företaget. Därtill håller du hög kvalitet på ditt arbete, du är noggrann och strukturerad, du gillar att organisera upp saker och ting från grunden.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
01 november 2024 (60 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se