Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Kontorsassistent på deltid sökes!

Sista ansökningsdag
11 november 2024 (60 dagar kvar)
Publiceringsdatum
Idag
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en engagerad och lösningsorienterad student som trivs med att skapa struktur och service? Vi söker nu en kontorsassistent på deltid till Ocean Outdoor!



Om tjänsten

Som kontorsassistent hos Ocean Outdoor kommer du att vara en nyckelperson för att säkerställa smidiga arbetsprocesser och en hög servicenivå på deras kontor. Du kommer att hantera en blandning av sälj- och marknadsassisterande uppgifter samt stötta hela kontoret med administrativa och praktiska sysslor. Dessutom förväntas du ansvara för planering och utförande av event vilket är en stor del av rollen.

Du erbjuds

  • En dynamisk och varierande arbetsmiljö.
  • Möjlighet att utveckla dina färdigheter inom administration och kontorsservice.
  • En positiv och samarbetsinriktad arbetskultur.


Arbetsuppgifter

Som kontorsassistent kommer du att ha en central roll i att säkerställa att kontorets dagliga drift fungerar smidigt. Du kommer att ansvara för löpande administrativa uppgifter parallellt med planering av konferenser och events.

  • Posthantering, inköp och fakturor
  • Koordinera kontakt med leverantörer
  • Ansvara för planering och logistik kring både interna och externa event, som t.ex. AW och konferenser
  • Svara på inkommande samtal och mejl samt ta emot besökare och erbjuda dem en trevlig upplevelse
  • Planera och förbereda inför möten, samt se till att kontoret är representativt och funktionellt för alla


Kvalifikationer
  • Språk: Talar och skriver flytande på svenska och engelska då båda språken används dagligen
  • Utbildning: Du studerar en högskoleutbildning på minst 50%, gärna inom HR
  • Färdigheter: Har erfarenhet av att arbeta med fakturahantering och inköp, gärna i system som Rillion One

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

Du är samarbetsvillig, strukturerad och självgående och kan hålla en hög servicenivå och är lösningsorienterad samt trivs med en varierad arbetsdag.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
11 november 2024 (60 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se